خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری گلستان عنوان کرد؛

حمایت از پایان نامه ‏های دانشجویی مقاطع ارشد و دکترا

مسئول سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری گلستان از حمایت از پایان نامه ارشد و دکترا خبر داد و گفت: برای دانشجویان ارشد تا سقف 700 هزار تومان و دانشجویان دکترا تا سقف یک میلون 500 هزار تومان حمایت می‏کنیم.
کد خبر: ۸۶۳۱۳۸۶
|
۱۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان، اسماعیل مهدیانی عصر امروز در نهمین مجمع نخبگان استان گلستان که با حضور اساتید دانشگاهی و دانشجویان تحصیلات تکمیلی همراه بود، از حمایت از پایان نامه ارشد و دکترا خبر داد و گفت: برای دانشجویان ارشد تا سقف 700 هزار تومان و دانشجویان دکترا تا سقف یک میلون 500 هزار تومان حمایت می‏کنیم.

وی با بیان اینکه تا سقف یک میلیون تومان از طرح‏های مورد نیاز استان حمایت می‏کنیم، تصریح کرد: ما در حمایت از طرح‌هایی که بتواند مشکلی از مشکلات استان را حل کند مشکل اعتباری نداریم ضمن اینکه محدودیتی هم وجود ندارد.

مسئول سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری گلستان یادآورشد: طرح‌هایی که ارائه می شود اگر برنامه قابل مشاهده و تعریف شده و عملی داشته باشد مورد حمایت سازمان قرار خواهند گرفت.

وی با بیان اینکه در راستای تجاری سازی و تولید انبوه از طرح‏ های نظامی تا ۲۰ میلیون تومان اعتبار در نظر گرفته شده است بیان داشت: از طرح های غیرنظامی تا ۱۰ میلیون تومان نیز کمک بلاعوض دریافت پرداخت می‏شود.

مهدیانی با ابراز خرسندی از آغاز به کار مرکز «حمایت و هدایت تحقیقات تجربی» در استان، خاطرنشان کرد: ارائه تاییدیه علمی یکی دیگر از اقداماتی است که در راستای ثبت اختراع سازمان بسیج علمی و پژوهشی انجام می‏دهد.

مسئول سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری گلستان افزود: مشکلات اساسی استان در حوزه مختلف اجتماعی و اقتصادی و کشاورزی مانند تهاجم ملخ‌ها به اراضی شرق استان، کاهش کشت پنبه و یا افزایش آمار طلاق باید در کارگروه‌های خانه نخبگان پایش شده و برای حل آن راهکار عملی ارائه شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار