خبرهای داغ:
خبرگزاري بسيج: مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه جلفا در جمع دانش آموزان مدرسه طالقانی هادیشهر، پیشرفت های بزرگ این نظام را از برکات انقلاب اسلامی دانست.
کد خبر: ۸۶۳۱۴۱۶
|
۱۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۷:۲۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، حجت الاسلام رجب احمدی با تاکید براینکه انقلاب اسلامی باید همواره برای نسل جوان ترویج و یادآوری شود، افزود: امروز ملت با داشتن بصیرت و بهره گیری از تعالیم انبیای الهی و گوش به فرمان رهبری با همه وجود در برابر تهديدهاي دشمنان ایستاده اند.

وی تصريح كرد: به برکت انقلاب، امروز جایگاه ایران در همه جهان به رتبه های بالای علمی و نظامی رسیده و به یک قدرت بی نظیر در منطقه و جهان تبدیل شده است که همه این پیشرفتها از برکات این انقلاب است.

حجت الاسلام احمدی با اظهار امیدواری از اینکه راه امام، فرابخش خواهد بود، خاطرنشان كرد: ما وظیفه داریم این انقلاب را ارج نهاده و در راه صدور انقلاب اسلامی تلاش کنیم و این صدور زمانی تحقق می بابد که ایستادگی و مقاومت در مقابل استکبار را ادامه دهیم.

وي با اشاره به فرمایش رهبر فرزانه انقلاب در مورد دهه فجر، بيان داشت: دهه فجر ، سرانجام طلوع اسلام، خاستگاه ارزشهای اسلامی، مقطع رهایی ملت ایران و بخشی از تاریخ ماست که با جدايي گذشته از آینده، عزت اسلام و مسلمانان به دست ملت مقاوم و شجاع ایران پایه گذاری شد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه جلفا در پايان سخنان خود، خاطرنشان كرد: در دهه فجر، اسلام تولدی دوباره یافت و این دهه در تاریخ نقطه ای تعیین کننده به شمار می رود چراكه اگر انقلاب اسلامی و امام بزرگوار نبود و اگر اسلام پرچمدار این انقلاب نبود، هیچ امیدی وجود نداشت که سلطه استکبار وحکومت دیکتاتوری پهلوی از این مملکت برکنده شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها