نشست هم اندیشی هنرمندان بسیجی بمناسبت دهه فجر

به مناسبت آغاز دهه مبارک فجر جلسه هم اندیشی هنرمندان بسیجی در محل دفتر کانون بسیج هنرمندان برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۳۱۴۳۳
|
۱۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از مشگین شهر، جلسه هم اندیشی برنامه ریزی دهه مبارک فجر با حضور مربیان ادبی، سرگروههای صالحین و مسئولین گروه های هنری در دفتر بسیج هنرمندان برگزار شد.

در این جلسه محمد جعفری مدیر بسیج هنرمندان شهرستان مشگین شهر ضمن گرامیداشت سی و هفتمین ساگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، گفت: با پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران طومار 2500 شاهنشاهی و استکبار در منطقه برچید ه شد و این حرکت مردمی و پیروزی به رهبری مرجعیت نقطه عطفی در تاریخ ایران اسلامی است.

وی با اشاره به جایگاه کشورمان بعد از پیروزی انقلاب اسلامی و افزود: اصلی ترین اهداف انقلاب اسلامی استقلال طلبی وآزادی خواهی و رهایی از یوق استکبار و در رأس آن شیطان بزرگ امریکا بود و ساختن کشور خود بدست جوانان این مملکت و احیاء اسلام توحیدی بود که به لطف الهی علی رغم همه شیطنت ها و دشمنی ها با رهبری هوشمندانه امام و خلف اصلحش مقام معظم رهبری این انقلاب در اهداف ترسیم شده رو به جلو حرکت می کند.

وی درادامه با تقدیر وتشکر از زحمات همه هنرمندان عزیز در اجرای برنامه های فاخر ادبی وهنری وچهارمین یادواره شهدای شهرستان به برنامه های دهه فجر کانون اشاره کرد وگفت: طبق نیازسنجی های انجام شده در اتاق فکرکانون و تصمیمات متخذه در جلسه هم اندیشی و ضرورت امر ارتقاء سطح دانش هنرمندان؛ برگزاری کارکاه تخصصی داستان نویسی درکانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان شهرستان وکارگاه تئاتر در مجتمع فرهنگی وهنری اندیشه، و مشارکت در برگزاری نمایشگاه هنری دهه فجر از اهم برنامه های بسیج هنرمندان در دهه فجر می باشد.

وی افزود طبق هماهنگی های به عمل آمده با سازمان بسیح هنرمندان استان قرار شده است اساتید مجرب از استان در کارگاه های تخصصی بسیج هنرمندان حضوریابند .

در این جلسه استاد پرویز صابری مربی صالحین کانون بسیج هنرمندان شهرستان در سخنانی با تحلیل اوضاع سیاسی در منطقه ودرداخل ، به موضوع برنامه هسته ای ، مذاکره و پس از برجام اشاره و مطالبی را بیان نمودند.

وی درادامه اظهارداشت: تمامی تحریم های ظالمانه با هماهنگی آمریکا جهت ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی و مقابله با نفوذ ایران اسلامی در منطقه صورت می گیرد.

صابری به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص اهمیت انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری و نفوذ فرهنگی و سیاسی پس از برجام اشاره کرد وتأکید داشت: همه هنرمندان و اقشار مختلف مردم باید برای حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رأی تلاش کنند و فرد اصلح را با معیار های رهبری انتخاب کنند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار