خبرهای داغ:
با هدف احیاء واجب فراموش شده

نشست امر به معروف در حوزه شهید عابدی برگزار شد+عکس

نشست امر به معروف و نهی از منکر به همت واحد امر به معروف حوزه شهید عابدی با هدف احیاء این واجب فراموش شده در این حوزه برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۳۱۴۸۰
|
۱۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، اکبری فرمانده حوزه سه شهید عابدی ناحیه امام حسین(ع) طی سخنانی در نشست امر به معروف حوزه با اشاره به وظایف واحد امر به معروف، بر بهره گیری از تجربیات پیشکسوتان و ریش سفیدان محله و ائمه جماعات مساجد تاکید کرد و با یادآوری اقدامات صورت گرفته مسئولان قبلی در این زمینه، امر به معروف را به عنوان یک ماموریت دینی، انسانی و اخلاقی دانست.

  نشست امر به معروف در حوزه شهید عابدی برگزار شد
در ادامه عقلمند معاون کلانتری 12 برخی از مسائل قضایی، حقوقی امر به معروف را تشریح کرد و ضمن اعلام آمادگی برای هر گونه همکاری، از پیگیری های حوزه شهید عابدی در راستای ترویج این فریضه ابراز خرسندی نمود.

حجت الاسلام اعتمادی معاونت امور هیئات و مساجد ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر نیز به بررسی شیوه های امربه معروف پرداخت و این فریضه را برای هر فرد مومن در جامعه واجب دانست.
همچنین خانعلی زاده مسئول امر به معروف و نهی از منکر حوزه شهید عابدی طی سخنانی به تشریح اوضاع جغرافیایی محدوده حوزه شهید عابدی پرداخت و بر لزوم احیاء گشت های تذکر لسانی و مقابله با شیوع بدحجابی تاکید کرد.
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
۱۶:۴۷ - ۱۵ بهمن ۱۳۹۴
خدا قوت
آخرین اخبار