تقدیر از عوامل کوچکترین تظاهرات استکبارستیزی در چهارمحال و بختیاری

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در اقدامی از دانش‌آموزان و معلم برگزار کننده کوچکترین تظاهرات خودجوش مردمی روز ملی استکبار جهانی قدردانی کرد.
کد خبر: ۸۶۳۱۵۳۱
|
۱۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال وبختیاری؛ دبستان شهید بهشتی روستای لشتر، از منطقه دیناران شهرستان اردل، با تعداد اندکی دانش‌آموز و یک معلم، امسال روز ملی استکبار جهانی، تظاهرات بی‌نظیری را با شعارهای دست‌نوشته انجام دادند که تصاویر آن پس از پخش از اخبار جهانبین بازتاب گسترده‌ای در بین مردم داشت و پس از پخش این تصاویر، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی وظیفه خود دانست با حضور در این منطقه، از این همه شور و شعور و بصیرت دانش‌آموزان یک منطقه محروم ودورافتاده، قدردانی کند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان چهارمحال و بختیاری در این مراسم با اشاره به اینکه این تعداد کم دانش آموز با حرکت خودجوش و زیبای خود حماسه‌ای کوچک آفریدند گفت: هدف از برگزاری مراسم رسمی و ملی استفاده از ظرفیت مردم در تجدید عهد با اهداف و آرمان‌های والای انقلاب اسلامی است که این دانش‌آموزان نشان دادند این هدف محقق شده است.

علی گرجی برگزاری تظاهرات در این مکان را نشان از زنده بودن آرمان‌های انقلاب اسلامی در دل مردم دانست و افزود: مایه مباهات است که اکنون بصیرت یک دانش‌آموز در مناطق محروم و دورافتاده آنقدر بالاست که استکبارستیزی خودشان را با برگزاری یک تظاهرات و اقلام تبلیغی دست‌ساز خودشان، به نمایش گذاشتند.

گفتنی است آقای احمد قلی‌پور تنها دبیر این مدرسه با 19 دانش‌آموز که همه از طایفه گُرویی دینارانی هستند به مدت یک سال است که در این دبستان در همه مقاطه تحصیلی تدریس می‌کند و در کنار درس، دانش آموزان را با مفاهیم دینی و اسلامی و انقلابی، آشنا کرده‌است، شغل اکثر مردم این روستا، کشاورزی و دامپروری است و از این راه امرار معاش می‌کنند.

همچنین به مناسبت ایام‌الله دهه‌ی مبارک فجر، با کاغذ رنگی و ریسه دست‌ساز، کلاس و مدرسه خود را به شکلی بسیار زیبا و هنرمندانه تزئین کرده بودند.

ارسال نظرات