حجت‌الاسلام باباشاهی در مراسم يادواره شهداي خواهر شهرستان سقز
مسئول نمايندگي ولي فقيه در سپاه بيت المقدس كردستان با اشاره به اهمیت انتخابات ،بر انتخاب اصلح و با بصیرت توسط مردم تاکید کرد.
کد خبر: ۸۶۳۱۵۶۵
|
۱۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۴


به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، حجت‌الاسلام علیرضا باباشاهی در مراسم يادواره شهداي خواهر که در کانون بسیج جوانان سقز برگزار شد،ضمن تبريك ایام الله دهه فجر گفت: این انقلاب با گذشت 37 سال از عمر شکوهمند خود تا به امروز در دریای پرتلاطم فتنه ها، آشوب ها و حوادث منطقه با افتخار و اقتدار ایستاده است که تداوم آن به برکت خون پاک شهدا، ایثارگری آنها و رشادت مردم همیشه در صحنه بوده است.

مسئول نمايندگي ولي فقيه در سپاه بيت المقدس استان كردستان راه شهدا را همان صراط مستقیمی دانست که شهدا به خاطر اسلام ناب محمدی و پیاده شدن آن جان خود را تقدیم کرده اند.

وی افزود: امروزه دشمن به دنبال همان تحفه الهی(انقلاب اسلامی) است که خداوند نصیب ملت کرده است و در این راه با ایجاد فتنه هایی به دنبالطرح اسلام چندگانه و همچنین قرائت انحراف از اسلام ناب محمدی به اسلام رحمانی است.

حجت‌الاسلام علیرضا باباشاهی با اشاره به اینکه در دین مبین اسلام، زن جایگاه بسیار والایی دارد، گفت: زنان و بانوان از ارکان اساسی جوامع بشری اند و عالی ترین نقش سازنده بشریت را با عناوینی چون همسر و مادر در دوایر زیستی انسانی به خود اختصاص داده اند.

باباشاهی با تأکید بر این که بانوان در تثبیت نظام نقش ارزنده ای داشته اند، گفت: حضور زنان از گذشته تاکنون در زمینه های سیاسی، اجتماعی، سیاسی، علمی و خدماتی بسیار چشمگیر بوده است.

وی در ادامه به نقش زنان در جنگ تحميلي اشاره كرد و افزود : اگرچه زنان در آن زمان نمي توانستند با اسلحله جنگ كنند اما با حضور فعال خود در عرصه هاي مختلف امدادگري و پرستاري و...در پيروزي انقلاب سهم وي‍ژه ايي داشتند و تعدادی از آنان به درجه شفيع شهادت نائل شدند.

این مسئولافزود: شركت ما در اين مراسم معنوي بي هدف نيست،شهداء هميشه زنده اند و ما بايد حرمت خون هاي ريخته شده را حفظ كنيم و ادامه دهنده راه شهداباشيم.

نماینده ولی فقیه در سپاه بیت المقدس کردستان دربخشی دیگر از سخنان خود با بیان اینکه انتخابات اسفندماه امسال از اهمیت فراوانی برخوردار است، گفت: در این انتخابات دو سنگر مهم و کلیدی نظام به دست افراد می‌افتد و هرکدام از این سنگرها از اهمیت فوق العاده‌ای برخوردار است.

حاج آقا باباشاهی در پایان بر انتخاب فد اصلح و بصیرت افزایی توسط مردم تاکید کرد و یاآور شد: دشمن همیشه با اهداف شیطانی خود در کمین ملت ما می باشد و باید همیشه در مقابل اهداف شوم آنان آگاه و هوشیار باشیم و در تمامی عرصه های سیاسی کشور نقشی پررنگ داشته باشیم و نقشه هایشان را نقش برآب کنیم.

گفتنی است؛ يادواره شهداي پايگاهي خواهران درکانون بسیج جوانان سقز با حضور مسئولین شهرستانی برگزار و به سه خانواده ی شهید به رسم یادبود هدایایی اهدا شد
ارسال نظرات