خبرهای داغ:
جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام حسین(ع) گفت: پدیده نفاق موضوعی است که آینده انقلاب اسلامی را تهدید میکند و لذا باید در برابر آن هوشیاری کامل را حفظ کرد.
کد خبر: ۸۶۳۱۵۶۸
|
۱۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۵

محسن کمالی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قم ضمن تبریک ایام الله دهه فجر، با بیان اینکه معمار کبیر انقلاب اسلامی به عنوان پدیده قرن بیست و یکم، از انقلاب اسلامی ایران به عنوان انفجار نور یاد میکند، اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران، انقلابی مادی و برای تامین معیشت نبود بلکه انقلابی الهی بود و بر اساس عدل و معیارهای اسلامی شکل گرفت.

وی با اشاره به این نکته که نفوذ استعمار باعث انحراف انقلاب مشروطه از مسیر اصلی خود شد، گفت: حضرت امام خمینی(ره) با بهره گیری از تجارب گذشته و وضعیت سیاسی، اقتصادی و فرهنگی آن دوران، این امر را برای خود مسجل دیدند و به تبیین اصول و مبانی اسلام اصیل و ناب محمدی(ص) اقدام نموده و با توکل به خدا و  با بصیرت و آگاه سازی نسبت به مردم، وعده های الهی را عینیت بخشیدند.

جانشین فرمانده ناحیه امام حسین(ع) در ادامه با اشاره به اینکه حضرت امام (ره) چهره مستبد و وابسته شاه را به عنوان دست نشانده آمریکا و غرب به مردم نشان دادند، خاطرنشان ساخت: امام با تبیین و تفسیر آیات قرآن کریم از جمله آیه 11 سوره رعد "اِنَّ اللّهَ لا یُغَیِّرُ ما بِقَومٍ حَتّیَ یُغَیِّروا ما بِاَنفُسِهِم" سرنوشت ملت را توسط خود ملت رقم زد؛ امامی که با روشنگری ها و نشان دادن چهره خبیث و ظالم نظام شاهنشاهی به رسالت پیامبر گونه خود عمل نمود و مردم نیز فرمایشات امام را درک نمودند.

وی ادامه داد: پیروی مردم از امام خمینی(ره) که فردی الهی بود و فقط برای خداوند کار میکرد، منجر به پیروزی انقلاب  اسلامی گردید و حکومت 2500 ساله شاهنشاهی ساقط شد.

کمالی در ادامه با بیان اینکه انقلاب های زیادی در سرتاسر جهان شکل گرفته، اما انقلابی که نشات گرفته از اصول و مبانی اسلامی باشد تاکنون غیر از انقلاب اسلامی ایران به وجود نیامده و یا استمرار نداشته است، خاطرنشان کرد : آنچه که در حال حاضر انقلاب اسلامی ایران را تهدید میکند مساله نفاق است و باید امروزه هوشیار بود و از این موهبت الهی، با همه وجود مراقبت نمود.

 وی در پایان با اشاره به نامه اخیر مقام معظم رهبری به جوانان اروپایی گفت: این نامه مسیر و راه درست را به آزادی خواهان و همه کسانی که طالب حق و حقیقت بوده و به دنبال نور و رهایی از ظلمت و تاریکی هستند، نشان داده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها