سال آینده

120 هکتار فضای سبز در خرم آباد به بهره برداری می رسد

شهردار خرم آباد با اشاره به پایین بودن سرانه فضای سبز شهر خرم آباد نسبت به نرم کشوری گفت: سال آینده 120 هکتار فضای سبز در خرم آباد به بهره برداری می رسد.
کد خبر: ۸۶۳۱۵۸۱
|
۱۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از لرستان، یحیی عیدی بیرانوند در مراسم غرس پنج هزار اصله نهال که به مناسبت گرامیداشت سی و هفتمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در تپه شهدای خرم آباد انجام شد، گفت: با موافقت شورای شهر خرم آباد طراحی، جانمایی و انتخاب پیمانکار برای ایجاد 120هکتار فضای سبز در خرم آباد انجام شده است و با این حال امیدواریم که سال آینده با بهره برداری از این پروژه ها سرانه فضای سبز این شهر با افزایش 100 درصدی به نرم کشوری برسد.

وی افزود: نرم سرانه فضای سبز در کشور هفت متر و در شهر خرم آباد 3.5 متر است؛ البته این سرانه در شهرهای صنعتی 12 تا 15 متر است.

شهردار خرم آباد با اشاره به غفلت از ظرفیت های گردشگری طبیعی و دست ساز شهر خرم آباد گفت: به گفته یکی از دانشمندان هوطنمان که در خارج از کشور مقیم است و روز گذشته در خرم آباد با ایشان دیداری داشتیم لرستان به واسطه مفرغ های تاریخی خود امروز در برخی از کشورها که شناختی از ایران ندارند شناخته شده تر است.

عیدی بیرانوند با بیان اینکه تنها کسانی که جنگ را درک کرده اند و خانواده های شهدا که عزیزی را از دست داده اند می دانند که جنگ چه سختی ها و مشقت هایی داشته اظهار کرد: امروز در آمریکا این کشور که در عراق جنایت کرده است با تاسیس موزه جنگ عراق در کشور خود بهترین مرکز درآمدزدایی را راه اندازی کرده اند.

وی با اشاره به فراهم شدن بسترهای سرمایه گذاری در استان لرستان تصریح کرد: از رسانه ها انتظار داریم که با در نظر گرفتن ضرورت های جذب سرمایه گذار از انتشار اخباری که در فضای مجازی موجب جوسازی می شوند خوداری کنند.


ارسال نظرات
آخرین اخبار