حضور 800 نفر در طرح خادمین شهدا

همایش خادمین شهداء در اراک برگزار شد

مسئول سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: 800 نفر در طرح خادمین شهدا ثبت نام کردند.
کد خبر: ۸۶۳۱۶۱۲
|
۱۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۷

فرامرزی مسئول سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه روح الله استان مرکزی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج، استان مرکزی با اشاره به برگزاری همایش خادمین شهدا استان مرکزی اظهار داشت: این همایش در راستای تجلیل از خادمین شهداء برگزار می شود.

وی افزود: در سطح استان 800 نفر از اقشار مختلف مردمی افتخار این را دارند که خادم شهدا هستند و از سنین مختلف در برنامه های کمیته حضور دارند که در همایش خادمین شهدا از 10 نفر از این خادمان تقدیر می شود.

فرامرزی ادامه داد: دو دسته خادم در کمیته ساماندهی شده‌اند که در این میان تعدادی خادمین راهیان نور شهری هستند و در گلزارهای شهدا استان خدماتی را به زائران ارائه می‌دهند.

وی با اشاره به دسته دیگر خادمین شهدا گفت: گروه دیگر خادمین هستند که در مناطق عملیاتی حضور پیدا کرده و در راستای خدمت رسانی به زائران شهدا گام برمی‌دارند.

مسئول سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه روح الله استان مرکزی تصریح کرد: شهدا تجارتی بسیار بزرگ کردند و خداوند مشتری آنها بود، همه‌ ما بدان واقفیم که هدف هرچه بزرگتر باشد رنج و زحمت آن بیشتر می‌شود، کسی که مشتری آن خداست و ثمره آن نجات از عذاب جهنم است، در این مسیر باید راه سختی را سپری کند.

فرامرزی با اشاره به لزوم ترویج فرهنگ ایثار و شهادت گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت می‌تواند ما را در برابر ناتوی فرهنگی دشمن بیمه سازد، خادمین شهدا بدون هیچ چشمداتی و داوطلبانه در شرایطی که تمام امکانات دشمنان دین برای محو پاسداری شهدا و انقلاب اسلامی در تلاش هستند در راستای زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا گام برمی‌دارند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار