خبرهای داغ:
رئیس مجمع عالی بسیج اقشارشهرستان البرز عنوان کرد

بسیج بهترین مجموعه برای اجرایی کردن دغدغه‌های رهبری است

رئیس مجمع عالی بسیج اقشارشهرستان البرز در همایش نخبگان بسیجی و شوراهای اقشار مختلف بسیج عنوان کرد:مطمئن هستیم، بهترین مجموعه ای که می توانند منویات و دغدغه های رهبر معظم انقلاب را اجرایی کنند؛ بسیجیان هستند
کد خبر: ۸۶۳۱۶۲۳
|
۱۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج درقزوین، حسن پور رئیس مجمع عالی بسیج اقشارشهرستان البرز در همایش نخبگان بسیجی و شوراهای اقشار مختلف بسیج گفت: اقتصاد مقاومتی یکی از مسائل اساسی و مهم کشور در چند سال اخیر است که رهبر معظم انقلاب در قالب شعارهای سال و سخنرانی های متعدد به آن پرداخته اند.

حسن پور افزود: همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند، تنها راه برون رفت از مشکلات اقتصادی، اجرایی شدن سیاست های اقتصاد مقاومتی است که باید در راستای نهادینه شدن آن کار و تلاش جهادی داشته باشیم.

وی ادامه داد: مطمئن هستیم، بهترین مجموعه ای که می توانند منویات و دغدغه های رهبر معظم انقلاب را اجرایی کنند؛ بسیجیان هستند.

این مسئول عنوان کرد: بسیج در طول سالهای پس از پیروزی انقلاب اسلامی، چه در جنگ سخت و چه در جنگ نرم؛ همیشه در وسط میدان بوده و خود را برای پیشبرد اهداف نظام هزینه کرده است.

حسن پور اضافه کرد: یکی دیگر از شاخصه های جنگ نرم دشمن، بحث فشار و تحریم از طریق اقتصاد و معیشت است و تصریح کرد: دشمن قصد دارد تا با ایجاد مشکلات معیشتی ، امید مردم را از بین برده و آنان را از انقلاب رویگردان کند.

رئیس مجمع عالی بسیج شهرستان البرز اظهار داشت: وظیفه ما شناسایی آسیب های پیش رو و ارائه راه کار برای رفع آسیب و همچنین تقویت فرصت ها بویژه در بحث اقتصادی است و ادامه داد: اگر بتوانیم فرصت های موجود در بازار های منطقه ای وجهانی را با بالا بردن تولید داخلی شناسایی و تقویت کنیم، قطعا بسیاری از مشکلات اقتصادی ما حل خواهد شد.

حسن پور صادرات را یکی از فرصت های مهم موجود در کشور دانست و خاطر نشان کرد: اگر ما تولید ملی را افزایش داده و با اتکاء به خود، صادرات را تقویت کنیم؛ قطعا بسیاری از بازارهای منطقه و فرامنطقه ایی  را تصاحب خواهیم کرد.

3001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار