رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور بیان داشت: مذاکره نه تنها سودی برای ما نداشت بلکه با افزایش بیکاری، تعطیلی کارخانه‌ها، کاهش رتبه علمی و کاهش رتبه ورزشی مواجه شدیم.
کد خبر: ۸۶۳۱۶۳۳
|
۱۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، سردار محمدرضا نقدی  امروز در همایش بصیرتی ارکان حلقه‌های صالحین سپاه امام رضا(ع) خراسان رضوی در حسینیه امام خمینی(ره) مشهد با اشاره به نفوذ فردی و جریانی دشمن بیان داشت: نفوذ فردی این است که فردی را مثل جیسون رضاییان که ظاهرا خبرنگار واشنگتن پست است را به کشور وارد کنند و در مقابل دستگیری‌اش بگویند که در ایران آزادی بیان وجود ندارد و بگویند در قبال آزادی این فرد یک میلیون و هفتصد میلیون دلار از درآمد‌های بلوکه شده ایران را آزاد کرد.

وی در ادامه اظهار داشت: دشمن در نفوذ جریانی درصدد است تا القا کند که گفته‌های آمریکا خوب است و آمریکا عوض شده و می‌گویند امام(ره) می خواست با امریکا سازش کند و در واقع این افراد امام (ره) را برای سازش و تعامل با امریکا هزینه می کنند.

این مقام مسئول بیان داشت: اگر قرار بود امام (ره) با امریکا سازش کند پس برای چه انقلاب کرد؟

نقدی خاطر نشان کرد: ما دستاورد‌های زیادی پس از انقلاب داشته‌ایم ولی در 50 سالی که آمریکا بر کشور ما تسلط داشت اکثریت بی‌سواد بودند و دکتر‌های کشور از کشورهای دیگر بودند.

وی تصریح کرد: در نفوذ جریانی دشمن القا می کنند که پیشرفت ایران در گرو سازش و ارتباط با امریکاست در حالی که پس از مذاکرات با افزایش بیکاری، تعطیلی کارخانه‌ها، کاهش رتبه علمی و کاهش رتبه ورزشی مواجه شدیم.

وی اذعان داشت: در مهرماه سال 94 در مجلس نمایدگان امریکا قانونی تصویب شد که امریکا حق لغو تحریم ها علیه ایران را ندارد مگر انکه ایران غرامت کشته شدگان  امریکا در لبنان را که معادل 46 میلیارد دلار است را بپردازد و در حال حاضر هیچ تحریمی لغو نشده است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور با بیان اینکه انقلاب اسلامی به دلیل آنکه با سرعت پیش می‌رود موجب نگرانی دشمن و غرب می‌شود ابراز داشت: دشمن درصدد است تا جلوی این پیشرفت را بگیرد لذا در حال حاضر با توجه به انتخابات پیش رو می خواهد افرادی را وارد مجلس کند که به امریکا خوش بین هستند و در جهت براوردن اهداف امریکا حرکت می کنند.

وی تاکید کرد: اصلی ترین شاخصه افراد در مجلس استکبارستیزی فرد است و نیروهای انقلابی و استکبارستیز باید صفوف خود را منظم کنند.

نقدی در پایان گفت: استمرار راه انقلاب مقاومت است و سازش راه شکست و خواری است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها