کبوتر خونین بال مدافع حرم روی دستان هزاران عاشق پرواز؛
پیکر مطهر شهید سعید علیزاده از شهدای جان برکف مدافع حرم حضرت زینب‌ کبری(س) بر دستان هزاران نفر از مردم ولایتمدار شهرستان دامغان تشییع و در گلزار شهدای این دیار به خاک سپرده شد.
کد خبر: ۸۶۳۱۶۴۵
|
۱۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از دامغان، مردم ولایتمدار این شهرستان پیش از ظهر امروز با تجمع در میدان امام خمینی(ره) دامغان پیکر مطهر سومین شهید مدافع حرم این شهرستان را با دل هایی مالامال از عشق و ارادت به رهروان مکتب سیدالشهدا(ع) تا گلزار شهدای فردوس رضا دامغان تشییع کردند.

عاشقان فرهنگ ایثار و شهادت زن و مرد و پیر و جوان امروز در دیار کهن صددروازه گرد هم آمدند و در حالی که سرشک غم از دیدگانشان جاری بود ندای کجایید ای شهیدان خدایی سردادند و یاد شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) و 625 لاله سرافراز این دیار را گرامی داشتند.

مردم شهیدپرور شهرستان دامغان در حالی که با فریادهایی رسا و مشت هایی گره کرده سیاست های دولت های تروریسم پرور منطقه، اربابان آمریکایی و صهیونیست آنها و جنایتکاران تکفیری را  این شهید مدافع حرم را به عنوان یادگار سرافراز ایستادگی در برابر جهالت مدرن و اسلام آمریکایی تشییع کردند.



تشییع کنندگان دامغانی پس از بدرقه کبوتر خونین بال شهرشان شهید سعید علیزاده تا میعادگاه شهدا در فردوس رضا این شهر، با امامت حجت الاسلام والمسلمین سید محمود ترابی امام جمعه سابق این شهرستان بر پیکر پاکش نماز گذاردند و او را در جوار دیگر قهرمانان عرصه دینداری و شجاعت به خاک سپردند.

شایان ذکر است، شهید والامقام سعید علیزاده از پاسداران جوان تیپ 12 قائم(عج) استان سمنان بود که روز دوشنبه در دفاع از حرم حضرت زینب(س) هنگام درگیری با گروهک‌های تکفیری در حومه شهر حلب سوریه به فیض عظیم شهادت نائل آمد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها