"افراد بی‌بصیرت پازل دشمن را تکمیل می‌کنند"

عده‌ای به دنبال اسلام آمریکایی در مجلس و خبرگان رهبری هستند

معاون امور پارلمانی پدافند غیرعامل گفت: به مانند مجلس ششم که عده‌ای به دنبال اصلاح آمریکایی بودند می‌خواهند نماد اسلام آمریکایی در مجلس شورای اسلامی دهم و در مجلس خبرگان پنجم رهبری نمود و ظهور پیدا کند.
کد خبر: ۸۶۳۱۶۴۶
|
۱۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی، سردار پاسدار حسن حمیدزاده در مجمع بسیج ناحیه مقاومت اراک با اشاره به مقابله استکبار برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی اظهار داشت: دشمنان از تمامی امکانات خود در راستای فروپاشی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران استفاده می‌کند.

وی افزود: اقتدار انقلاب اسلامی به تمامی دنیا اثبات شده و آنان به قدرتمند بودن ایران اعتراف می‌کنند اما در این میان دوستان ناآگاه و بی‌بصیرت داخلی بر این اقتدار چشم می‌بنددند و به سمتی حرکت می‌کنند که پازل دشمن را چینش و تکمیل می‌کنند.

معاون امور پارلمانی پدافند غیرعامل تصریح کرد: دشمنان انقلاب اسلامی از تمامی ظرفیت خود در زمینه توقف فرآیند تکاملی انقلاب و تبدیل ایران به مستعمره سیاسی و پادگان مستشاری خود استفاده می‌کنند، می‌خواهند به مانند دوران طاغوت که بیش از 50 سال این ملت عاشورایی زیر چنگال دو دولت قداره کش، فاسد و بی‌رحم دست و پا می‌زد را حاکم کنند.

سردار پاسدار حمیدزاده با اشاره به اقدامات استکبار برای به زانو درآوردن انقلاب اسلامی گفت: از پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون دشمنان انقلاب اسلامی تصور می‌کنند که می‌تواند مقاومت ملت ایران را بشکنند و در این مسیر از جنگ سخت، نیمه‌سخت و نرم بهره گرفتند تا نظام اسلامی را از پای دراورند اما هر بار نقطه شلیک منهدم شده و به خودشان بازگشته و امروز آمریکا در برابر اقتدار ایران به زانو در آمده و اتحادیه اروپا اعلام عجز می‌کند.

نیازی به کالاهای اروپایی نداریم

وی افزود: انقلاب اسلامی الگویی برای کشورهای اسلامی شده تا در برابر استکبار و ظلم بایستند به طوری که حزب‌الله در لبنان و انصارالله در یمن در مقابل رژیم صهیونیست و آل سعود قرار گرفته و این درخت تناور روز به روز در حال رشد و بالندگی است.

معاون امور پارلمانی پدافند غیرعامل خاطرنشان کرد: این حقیقت را با همه وجود حفظ کنیم و به آن التزام داشته باشیم ان حقیقت حفظ ایمان‌ها است چراکه ایمان ملت ایران است که توانسته جبهه استکبار و نظام سلطه را در مقابل ما به زانو درآورد، نیازی به آمریکا، فرانسه، ایتالیا و هواپیماها و پژو سیترون آنان نداریم بلکه آنان به ما محتاج هستند.

هدف دشمن از برجام بهانه‌ای برای تغییر اصل نظام اسلامی است

سردار پاسدار حمیدزاده با اشاره به ناکامی دشمن در تمامی این سال‌ها گفت: دشمنان با وجود شکست‌های پی در پی دست بردار نیستند و در این راستا به فروپاشی نظام از درون با توسل به کسانی که در این نظام عالی‌ترین مقامات اجرایی و تقلیلی را در بر عهده داشتند، روی آورده‌اند تا از ضعف آن‌ها استفاده کرده پاشنه آشیل آنان را بیابند و از همان نقطه نفوذ کرده و به اهداف خود دست پیدا کنند.

وی افزود: دشمن به دنبال سربازگیری از داخل است به ویژه پس از برجام، به واقع برجام مانند فتنه 88 بهانه است و اصل نظام را نشانه گرفته‌اندف آنان می‌خواهند نظامی را که در 37 سال در برابر توطئه‌ها و ترفندهای دشمنان ایستاده است را از این مسیر نفوذ به زانو درآورند.

معاون امور پارلمانی پدافند غیرعامل یادآور شد: قصد دارند تا از سوی عناصر کلیدی نظام به جان نظام بیافتند، ارکان و بنیان‌های نظام را مانند موریانه بجوند، در فاصله سال 76 تا 84 به تعبیر خودشان تلاش کردند تا یک گورباچف در ایران حاکم کنند.

سردار حمیدزاده با اشاره به دولت هفتم و هشتم در ایران گفت: همزمان با این دولت‌ها افرادی را در مجلس فرستادند و رسما بلندگوی مجلس را به بلندگوی سازمان سیا تبدیل کردند یعنی نطق "جرج تنت" رئیس سازمان سیا در 18 بهمن 80 از طریق حزب مشارکت و مجاهدین انقلاب به صورت بیانیه از تریبون مجلس مطرح کردند.

وی افزود: نهایت کار در مجلس ششم به تحصن و نامه جام زهر، سه فوریتی پیوستن ایران به پروتکل الحاقی، سه فوریتی مقابله با تهاجم احتمالی آمریکا به ایران، اصلاح قانون وزارت اطلاعات با تشکیل نیروی عملیاتی و تمرکز فعالیت‌های اطلاعاتی، اصلاح قانون مطبوعات به منزله باز گذاشتن دست همه جاسوسان و اعتبارات خارجی به داخل مطبوعات و تبدیل مطبوعات به عنوان سازنده افکار عمومی به عنوان پایگاه دشمن منجر شد.

معاون امور پارلمانی پدافند غیرعامل خاطرنشان کرد: نام مجلس ششم براندازی قانونی لقب گرفت، دشمن روز به روز در راستای تعمیق و تشدید استراتژی نفوذ در کشور نقشه می‌کشد و تلاش می‌کند اما مردم انقلابی ایران با بصیرت و بینش خود اجازه نفوذ دشمن به داخل و براندازی نظام و انقلاب را نمی‌دهند و در راستای تداوم اهداف نظام و انقلاب گام بر خواهند داشت.

سردار پاسدار حمیدزاده با اشاره به شخصیت حضرت امام خمینی(ره) گفت: حضرت امام خمینی(ره) شرق را شگفت‌زده، غرب را لرزانید و عرب را تنگنا قرار داد و خود مسئله روز جهان شد و این انقلاب به تعبیر مقام‌معظم رهبری انقلاب اسلامی بی‌نام حضرت امام راحل شناخته نمی‌شود.

وی افزود: دشمن به دنبال نفوذ از طریق عواملی است که زمانی در عالی‌ترین مناسب و پست‌های کلیدی نظام تکیه زده بودند و آن هم بالاتر از رئیس جمهور، رئیس تشخیص مصلحت نظام و رئیس مجلس چیز دیگری متصور نیست، همه را زیرسوال می‌برد، آنان همسو با دشمن می‌شوند.

معاون امور پارلمانی پدافند غیرعامل ادامه داد: راه مقابله با نفوذ بصیرت‌افزایی است، عده‌ای با سوابق انقلابی در اصول شک می‌کنند و تنها راه مقابله با نفوذ دشمن بصیرت‌افزایی است که این مهم با استفاده از صحیفه نور و وصیت‌نامه حضرت امام(ره) و رهنمودهای مقام معظم رهبری و حرکت در مسیر ولایت محقق می‌شود، هرکس با رهبری و ولایت زاویه می‌سازد مورد حمایت شبکه‌های خارجی قرار می‌گیرد.

سردار پاسدار حمیدزاده ادامه داد: در طول 37 سال در برابر این فتنه‌ها و شبهات سنگین و سهمگین دشمنان ایستادگی کردیم، اوج این مهم در فتنه 88 که نتیجه سال‌ها برنامه‌ریزی آمریکا با استفاده از ظرفیت استراتژیست‌ها، برنامه‌ریزان و طراحان آمریکایی بود که با یک پروژه شوروی را از پای درآوردند.

وی افزود: می‌خواستند این مدل را نیز در ایران پیاده کنند، به دنبال مدل "یلتسین" در ایران هستند تا نظام را به زانو درآورند، از سال 87 در حادثه کوی دانشگاه و سال 88 در انتخابات دنبال کردند که با تدابیر هوشمندانه و داهیانه مقام معظم رهبری این طراحی به نتیجه نرسید.

معاون امور پارلمانی پدافند غیرعامل تصریح کرد: آنچه دشمنان نظام اسلامی می‌خواهند در مجلس شورای اسلامی دهم و در خبرگان پنجم رهبری نمود و ظهور پیدا کند اسلام آمریکایی است به مانند مجلس ششم که نماد اصلاح آمریکایی بود، به نام اصلاحات فقط خیانت کردند.

سردار پاسدار حمیدزاده با اشاره به حمایت استکبار جهانی از فساد و وقایع ضد بشری گفت: تمامی فساد در دنیا حوادث تونس، لیبی، مصر، اوکراین و عراق فتنه آمریکا است و نباید با بی‌تفاوتی به دشمن لبخند بزنیم و دست این حکومت جلاد را که به تعبیر مقام‌معظم رهبری دست چدنی در زیر مخمل نرم است را تصادفی بفشاریم.

آمریکا و اسرائیل صحنه گردانان اصلی فتنه سال 88 

وی افزود: امریکا دشمن سرسختی بوده و در طول 37 سال نه تنها ذره‌ای از دشمنی آمریکا در مقابل ما کاسته نشده بلکه تشدید شده، یک مقام ارشد خزانه‌داری امریکا اعتراف کرده دولت آمریکا مبلغ 400 میلیون دلار برای ایجاد آشوب بعد از انتخابات به مدعیان اصلاحات در ایران کمک مالی کرده است.

معاون امور پارلمانی پدافند غیرعامل تصریح کرد: آمریکا و اسرائیل صحنه گردانان اصلی فتنه سال 88 بودند که برنامه‌ریزی شورش‌ها و اغتشاشات کشور را بر عهده داشتند، همچنین سران فتنه به عنوان مجریان سیاست‌های خصمانه آنها این فتنه را هدایت کردند.

وی افزود: اصلی‌ترین ویژگی تمام کشورهای دارای انقلاب رنگی نبود پایگاه مردمی بوده که با توجه به اینکه در ایران 40 میلیون نفر معادل 85 درصد واجدین شرایط رای دادند و 25 میلیون رئیس دولت را انتخاب کردند تحقق این کودتا و غیرممکن است.

سردار حمیدزاده با اشاره به مستثنی بودن انقلاب اسلامی از سایر انقلاب‌ها گفت: انقلاب رنگی در ایران با توجه به ارتباط مردم با دولت و مردمی بودن انقلاب غیرممکن است و دشمنان با علم به این قضیه در حال حاضر نگران صدور انقلاب به کشورهای دیگر و در این زمینه در حال برنامه‌ریزی هستند.

وی افزود: دشمنان با ایجاد 150 شبکه ماهواره‌ای به زبان فارسی، فضاهای مجازی و شبکه‌های اینترنتی به دنبال ضربه زدن به نظام هستند، غافل از اینکه در انقلاب اسلامی پادزهر انقلاب در خود انقلاب گذاشته شده و این پادزهر قانون اساسی و اسلام است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات