خبرهای داغ:
خبرگزاري بسيج: با حضور جمعي از بسيجيان سپاه ولايت تبريز، گلزار شهداي ملك عباسي غبارروبي شد.
کد خبر: ۸۶۳۱۶۵۴
|
۱۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج در آذربايجان شرقي، فرمانده سپاه ولايت تبريز در اين آئين با اشاره به فرمايش امام خميني(ره) كه مواظب ولايت فقيه باشيد تا به مملكت آسيب نرسد، پيام اصلي شهدا را نيز همين جمله عنوان كرد.

نادر ارسلاني با توجه به فرمايش رهبر فرزانه انقلاب كه خانواده شهدا، چشم و چراغ مملكت هستند، تصريح كرد: ما مديون شهدا و خانواده هاي آن ها هستيم و بايد قدردان خون هاي ريخته شده شهدا باشيم.

وي با تاكيد به اينكه آماده ايم راه شهدا را ادامه دهيم، افزود: هدف از برگزاري آئين هايي همچون غبارروبي و عطر افشاني مزار شهدا، اين است كه حمايت خود را از شهدا و خانواده آن ها اعلام کنیم.


ارسلاني در بخش ديگري از سخنان خود با بيان اينكه دشمنان نظام از انرژي هسته اي و .. نمي ترسند، خاطرنشان كرد: ترس اصلي دشمنان از اشاعه فرهنگ تشيع است چراكه پرچمي كه امام حسين(ع) آن را در روز عاشورا برافراشت و انقلاب ما ادامه دهنده آن بود، در حال حاضر در كشورهاي مختلف دنيا از جمله نيجريه، سوريه، يمن و ... به اهتزار در آمده است.

وي در بخش پاياني سخنان خود، حضور حداكثري در انتخابات مجلس خبرگان رهبري و مجلس شوراي اسلامي را از تكاليف حساس امروز خواند كه بايد با انتخاب آگاهانه خودمان، جلو نفوذ دشمن را در مراكز تصميم گيري و تصميم سازي بگيريم.

ارسال نظرات