مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فارسان رمز مقابله با توطئه نفوذ دشمن در برهه زمانی کنونی را حضور حداکثری و با بصیرت مردم در پای صندوق‌های رای عنوان کرد.
کد خبر: ۸۶۳۱۶۵۶
|
۱۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۹
به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری ؛ حجت الاسلام و المسلمین سید محمد رضا علوی ضمن عرض تبریک به مناسبت ایام الله دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی ایران، در جمع کارکنان این ناحیه اظهار کرد : بی شک حضور حداکثری مردم در انتخابات اسفندماه تجلی اقتدار ملی و عامل افزایش عظمت نظام اسلامی است که اگر بخواهیم جلوی گستاخی و نفوذ دشمن را بگیریم یکی از اصلی ترین راه هایش حضور گسترده و توام با بینش و بصیرت مردم در پای صندوق های رای است.

وی افزود : مردم ما نشان داده اند که همواره پای انقلاب و نظام ایستاده اند و قطعاً این بار هم با
حضور حماسی خود به دنیا ثابت می کنند که تحت هیچ شرایطی دست از حمایت از انقلاب اسلامی و ولی فقیه برنمی دارند بی شک هر چه میزان حضور ملت در انتخابات بیشتر باشد این مساله به معنای عُمق دلبستگی و علاقه مندی آن ها به کشور و نظام اسلامی است و به همین خاطر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) فرمودند حتی کسانی که معتقد به نظام هم نیستند برای افزایش اقتدار ملی در انتخابات شرکت کنند.

در پایان مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه فارسان به سوالات مطرح شده از سوی حاضران در خصوص مسائل سیاسی و انتخاباتی پاسخ دادند .

ارسال نظرات