خبرگزاري بسيج: يكي از استاتيد حوزه و دانشگاه های مراغه در آیین غبارروبی گلزار شهدای اين شهرستان، گفت: ولایت ستون انقلاب اسلامی، خون شهدا و آرمان های اسلامی است.
کد خبر: ۸۶۳۱۶۶۵
|
۱۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج در آذربايجان شرقي، حجت الاسلام فصیح نیا افزود: ولایتمداری و بصیرت، عامل اساسی در صیانت از آرمان های اصیل اسلامی و انقلابی در عصر حاضر است.
وی اظهار کرد: امروز عوام و خواص جامعه باید در راستای ولایتمداری حرکت کرده و آن را به عنوان اصل مهم در تربیت نسل های آینده به کار بندند.
مدیر حوزه علمیه مراغه تاكيد كرد: رسالت اصلی آحاد جامعه در قبال خون شهدا و انقلاب، پیروی از ولایت به عنوان بهترین راه برای ادامه راه شهدا و آرمان های امام راحل (ره) و رهبری است.
حجت الاسلام فصیح نیا شناخت توطئه های دشمن را مستلزم آگاهی، بصیرت و ولایتمداری دانست و خاطرنشان كرد: با تکیه بر این اصول می توان توطئه های بدخواهان و دشمنان اسلام و انقلاب را خنثی کرد.
وی با اشاره به جایگاه رفیع شهدا، اظهار کرد: شهدا به عنوان الگوهای استکبار ستیزی، بصیرت و ولایتمداری، نقش مهمی در معنویت افزایی و تربیت اسلامی و انقلابی نسل های آینده در جامعه ایفا می کنند.
در این آئین مسئولان شهرستانی و فرماندهان نظامی و انتظامی با نثار گل و فاتحه، یاد و خاطره شهدا را گرامی داشته و باردیگر با آرمان های امام، رهبری و انقلاب اسلامی تجدید عهد و میثاق کردند.

ارسال نظرات