خبرگزاری بسیج: فرمانده سپاه آذرشهر در یادواره شهدای بخش گوگان با اشاره به تغییر ماهیت جنگ از جنگ سخت به جنگ نرم گفت: امروز جنگ درون مغزها جریان دارد و هدف دشمن تغییر افکار افراد است.
کد خبر: ۸۶۳۱۶۸۳
|
۱۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، بهمن فتح زاده با اشاره به تهدیدات فرهنگی دشمن در عرصه فرهنگی بیان داشت: درست است که امروز از لحاظ ظاهری در صلح و آرامش به سر می بریم ولی امروز عرصه نبرد سخت تر از دوران دفاع مقدس شده است چراکه امروز دشمن می تواند بدون عبور فیزیکی از مرزها با استفاده از ابزار تبلیغاتی خود جوانان ما را تحت بمباران تبلیغاتی فاسد خود قراردهد.

وی با بیان اینکه دشمن در شبکه های ماهواره ای برای همه اقشار برنامه دارد اظهار کرد: امروز ماهیت جنگ عوض شده است و ما در وسط میدان جنگ قرار داریم و کوچک و بزرگ ما باید با بصیرت افزایی خود دچار دام های شیطانی شبکه های ماهواره ای نشویم.

فتح زاده با تاکید بر اینکه باید با برنامه ریزی مردم و به خصوص جوانان را در برابر جنگ نرم دشمن واکسینه کنیم بیان داشت: یکی از راه های واکسینه شدن در برابر هجمه تبلیغاتی فساد انگیز دشمنان تقویت حلقه های صالحین با حضور حداکثری در آن ها می باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها