هفته بیست و یکم لیگ برتر والیبال؛

آرمان اردکان، خودروسازان را شکست داد

تیم والیبال آرمان ورزشی اردکان در دیداری سنگین موفق به شکست نارنجی پوشان سایپا شد تا صعود خود و حریف به مرحله پلی آف قطعی شود.
کد خبر: ۸۶۳۱۷۰۲
|
۱۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اردکان؛ هفته ی دهم دور برگشت مسابقات والیبال قهرمانی مردان باشگاه های ایران یادواره 200 شهید والیبالیست، با چهار دیدار پیگیری شد که در سالن آیت الله خاتمی (ره)اردکان دو تیم آرمان ورزشی اردکان و سایپای تهران به مصاف یکدیگر رفتند.

آرمان ورزش که نخستین دوره لیگ برتر را تجربه می کند در این مسابقه سه بر دو به پیروزی رسید تا با 9 برد و 23 امتیاز صعودش به مرحله پلی آف قطعی شود. آرمان که آخرین دیدار دور مقدماتی خود را برگزار کرد و هفته آینده استراحت خواهد داشت، در دقیقه 90 حضور خود در پلی آف را قطعی کرد.

شاگردان میرحسینی سرمربی آرمان در ست های اول و چهارم با امتیازهای 25 بر 19 و 25 بر 21 مقابل حریف نارنجی پوش خود شکست خوردند اما در ست های دوم، سوم و پنجم به ترتیب با امتیازهای 25 بر 22، 25 بر 23 و 15 بر 13 سایپا را شکست دادند.


آرمان که به عنوان تیم هشتم به پلی آف صعود کرده است باید به مصاف تیم اول گروه برود.
دور رفت و برگشت مرحله نخست پلی آف در تاریخ های 25 و 28 بهمن ماه برگزار می شود و در صورت نیاز به مسابقه سوم، یکشنبه دوم اسفندماه این بازی ها برگزار می شود.


حمید راهجردیان به عنوان داور اول، محمد عشق دوست (داور دوم) و احمد بندری به عنوان ناظر، قضاوت و نظارت بر این دیدار را بر عهده داشتند.


لازم به ذکر است این دیدار دو ساعت و 27 دقیقه زمان برد و دو هزار و 200 تماشاگر در سالن آیت الله خاتمی اردکان داشت.
ارسال نظرات