خبرهای داغ:
خبرگزاری بسیج: فرمانده سپاه ولایت تبریز در جمع خبرنگاران با گرامیداشت دهه فجر و یاد و نام امام راحل و شهدا، از ایران به عنوان قدرت منطقه ای نام برد و گفت: این اقتدار نظام به برکت انقلاب و شهداست.
کد خبر: ۸۶۳۱۷۲۱
|
۱۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، نادر ارسلانی افزود: همین اقتدار منطقه ای نظام جمهوری اسلامی است که سبب شده استکبار همچنان به مقابله با این نظام ارزشی برآید.

وی به انواع توطئه های استکبار از آغاز انقلاب تاکنون اشاره و بیان کرد: استکبار چون با پیروزی انقلاب منافع خود را در خطر دید دست به دسیسه ها و ترفندهای مختلف زد تا بتواند نظام جمهوری اسلامی را ساقط کند که جنگ تحمیلی نمونه آن است.

ارسلانی ادامه داد: دشمن پس از شکست در جنگ باز دست از توطئه برنداشته و تلاش دارد با برنامه های رسانه ای از طریق ماهواره در قالب جنگ نرم با انقلاب مقابله کند که وجود 170شبکه فارسی زبان نشان از آن دارد تا مانع از گسترش انقلاب و پیشرفت نظام جمهوری اسلامی شود.

وی در بخش دیگر سخنان خود به طرح نفوذ دشمن پرداخت و اظهار داشت: دشمن امروز با ایادی داخلی دم از شورای رهبری می زند و متاسفانه افرادی که این موضوع را مطرح می کنند بدون هیچ اندیشه ای در راستای خواسته استکبار گام برمی دارند.

فرمانده سپاه ولایت تبریز دو تئوری میکروپولوتیک و میکروفیزیک را راهکار استکبار برای مقابله با نظام دانست و گفت: در تئوری نخست دشمن به دنبال تغییر سبک زندگی، ترویج مصرف گرایی و اشرافی گری و در تئوری دوم به دنبال تغییر میل اراده مردم از طریق نفوذ است که مطرح شدن شورای رهبری در این راستاست.

وی در بخش دیگر سخنان خود به انتخابات پیش رو و اهمیت آن اشاره کرد و افزود: دشمن با این انتخابات و وارد کردن نیروهای مدنظر خود می خواهد عوامل ماندگاری انقلاب را از بین ببرد که نمایندگان خبرگان و شورای اسلامی از آن جمله است.


ارسلانی با اشاره به اینکه حفظ عوامل ماندگاری نظام از طریق انتخاب اصلح و حضور گسترده مردم در انتخابات میسر خواهد بود، به آگاهی بخشی مردم در این خصوص تاکید کرد.

این فرمانده بسیجی همچنین در این نشست برگزاری جشن انقلاب، نشست های روشنگری، دیدار با خانواده شهدا، غبارروبی مزار شهدا، برگزاری یادواره شهدا، برگزاری صبحگاه مشترک در مدارس، برگزاری مسابقات ورزشی، دیدار از جانبازان بستری در آسایشگاه، افتتاح پایگاه های جدید در برخی حوزه ها و چندین برنامه دیگر را جزو برنامه های محوری سپاه ولایت تبریز برشمرد.

وی همچنین در پایان از آغاز به کار نخستین طرح مشاوره بسیج برای کم کردن آسیب های اجتماعی و پیشگیری از آن ها در این ناحیه خبر داد.

ارسال نظرات