مسئول بسیج دانشجویی استان البرز در یاداشتی مطرح کرد:

دستگاه قضایی باید اظهارات مجرمانه هاشمی را پیگیری کند

اظهارات سخیف هاشمی رفسنجانی در سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در فرودگاه مهرآباد تهران برگرفته از خلق وخوی سلطنتی و دیکتاتوری این خاندان جرم خیز است و دستگاه قضایی باید اظهارات هاشمی را پیگیری نماید.
کد خبر: ۸۶۳۱۷۳۹
|
۱۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۸
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج دانشجویی استان البرز؛ سعید بهرامی مسئول بسیج دانشجویی استان البرز در یادداشتی مطرح کرد:
اظهارات سخیف و مجرمانه اکبر هاشمی رفسنجانی در سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در فرودگاه مهرآباد تهران که برگرفته از خلق و خوی سلطنتی و دیکتاتوری این خاندان جرم خیز است، صفحه ننگین دیگری از اقدامات خلاف قانون ایشان بود که از همان سالهای حیات بنیان گذار کبیر جمهوری اسلامی و با نوشاندن جام زهر به امام راحل قابل تصور بود.

این خاندان و تفکرات وابسته به آنها که در طول تاریخ انقلاب اسلامی نقش بازدارنده و ترمز حرکت انقلاب اسلامی را به سمت قله های پیشرفت و عزت و اقتدار ملت بزرگ ایران، ایفا کرده اند در این برهه حساس نظام مقدس جمهوری با حمله ناجوانمردانه و البته ناشیانه به نهاد قانونی شورای محترم نگهبان وارد فاز جدیدی شده است که لازمه آن برخورد قاطعانه دستگاه قضا با ایشان و رد صلاحیت این پیر فرتوب مشاعر از دست داده است.

چرا که امام فرمودند: هرکس بگویید رأی شورای نگهبان کذا است، مفسد است و باید تحت تعقیب مفسد فی الارض قرار بگیرد (جلد 14 صحیفه صفحه 370). چونکه « سرچشمه شاید گرفتن به بیل  چو پرشد نشاید گرفتن به پیل ! ».

 با اینکه آقای هاشمی با دفاع غیر منطقی از علامه تصنعی اش که به دروغ به نام دفاع از بیت امام (ره) مطرح می کند  به دنبال انحراف اذهان عمومی از تأیید صلاحیت خودش می باشد.

هاشمی در حالی از بدهکار بودم مردم و نظام به بیت امام (ره) دم میزند که وی و خانواده ایشان در فتنه 88 با خسارات سنگینی که به نظام زدند _ که تحریم های مورد بهانه دولت فعلی بخشی از آن است _ بدهی زیادی به ملّت و نظام و امام خمینی (ره) دارند.

 بدهکاری اصلی متعلق به این خاندان است که با اردوکشی خیابانی و فتنه انگیزی ظلم نابخشودنی در حق مردم و نظام روا داشته است – به دنبال تحمیل خواسته های نامشروع و مغایر با خط حضرت امام (ره) است، و الّا اینگونه دفاع از ایشان برای تأیید صلاحیت هیچ ربطی به انتساب به ریشه خانوادگی ایشان و یا بدهی به امام و خانواده امام ندارد.


اگر جناب حجت الاسلام حسن خمینی شرط اجتهاد را داشته باشد می تواند مورد تأیید شورای محترم نگهبان قرار گیرد و هاشمی در جایگاهی نیست که بتواند برای این نهاد قانونی خط و نشان بکشد. ضمن تشکر فراوان از شورای محترم نگهبان در رعایت قانون و شرع مقدس اسلام در انجام وظیفه خطیر خود مجدداً درخواست تجدید نظر در تأیید صلاحیت شیخ رفسنجان هستیم که چند سالی است منشاء فتنه های دشمن شادکن شده است.
ارسال نظرات