خبرهای داغ:
امام جمعه کرمانشاه با اشاره به اینکه گاز در دوران پهلوی با قیمت نازلی از ایران توسط شوروی خریداری می‌شد، گفت: امروز ایران اسلامی قیمت گاز صادراتی کشور را براساس تعرفه‌های جهانی به فروش می‌رساند.
کد خبر: ۸۶۳۱۷۴۴
|
۱۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، آیت‌الله شیخ مصطفی صبح امروز علما در دیدار کارکنان گروه تخصصی نیرو گستر قرارگاه سازندگی خاتم‌الأنبیا، اظهار کرد: انقلاب اسلامی برکات بسیاری به‌دنبال داشته و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خدمات بسیاری به مردم و کشورهای همسایه ارائه کرده است.

امام جمعه کرمانشاه با اشاره به اینکه گاز در دوران پهلوی با قیمت بسیار نازلی از ایران توسط شوروی خریداری می‌شد، ادامه داد: این وضعیت پس از انقلاب تغییر یافت و امروز ایران اسلامی قیمت گاز صادراتی کشور را براساس تعرفه‌های جهانی به فروش می‌رساند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با بیان اینکه صادرات گاز و سوخت‌های فسیلی یک مقوله با بهره‌برداری سیاسی و اقتصادی است، گفت: نسل‌های بعد باید مورد توجه قرار بگیرند و امروز ایران اسلامی با استقامت در مقابل توطئه‌های دشمنان ایستاده است.

این مسئول، استقامت ایران اسلامی را عامل عصبانیت آمریکا بیان کرد و متذکر شد: ایران یک کشور غنی است و تکیه بر گاز و نفت باید جای خود را به اقتصاد مقاومتی بدهد و این با همت و تلاش همه مردم و مسئولان محقق می‌شود.

ارسال نظرات