خبرهای داغ:
امام جمعه قصرشیرین گفت: به برکت خون پاک شهدا دشمن بواسطه ترویج و نهادینه شدن فرهنگ شهید و شهادت و روحیه استبکار ستیزی و شهادت طلبی ملت از ایران اسلامی در هراس است.
کد خبر: ۸۶۳۱۷۴۶
|
۱۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، حجت الاسلام علی ملکی روز پنجشنبه و در چهارمین روز از دهه مبارک فجرانقلاب اسلامی در آیین عطرافشانی و غبارروبی مزار شهدای قصرشیرین افزود: عزت و افتخار کنونی کشور مرهون خون شهدای والامقام و رزمندگانی است که خالصانه از تمام هستی خود برای پایداری و سرافرازی نظام مقدس گذشتند.
وی اظهار کرد: فرماندهان شهید ما در جبهه ها با اخلاص تمام در راه پاسداری از نظام اسلامی و این کیان مقدس جنگیدند و با روحیه تواضع و فروتنی به رزمندگان خدمت می کردند.
وی بیان کرد: شهدا الگوهای واقعی جامعه و ناظر بر اعمال ما هستند که می طلبد در تمامی زمینه های اخلاقی و کاری خود از آنان الگوبرداری کنیم.
در این آیین معنوی که معاون فرماندار، مسئولان و خانواده های معظم شهدا و اقشار مختلف مردم حضور داشتند شرکت کنندگان با قرائت فاتحه و نثار شاخه های گل و شستشوی قبور مطهر شهدا با گلاب با ادای احترام به مقام شامخ شهدا بار دیگر با آرمان های والای امام راحل و شهیدان انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند.
همچنین مسئولان و اقشار مختلف مردم سرپل ذهاب و گیلانغرب نیز روز پنجشنبه با حضور در مزار شهدای این شهرستان ها به مقام شامخ آنان ادای احترام کردند.
شرکت کنندگان در این آیین ضمن ادای احترام به روح مطر شهدا و امام شهدا، با اهدا شاخه های گل و قرائت فاتحه با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گلگون کفن بار دیگر با آرمان های انقلاب اسلامی تجدید بیعت کردند.
ارسال نظرات