مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه کوهدشت:

ازدیاد نسل عامل تثبیت کننده اقتدار و امنیت کشور است

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه کوهدشت گفت: ازدیاد نسل عامل تثبیت کننده اقتدار و امنیت کشور است.
کد خبر: ۸۶۳۱۷۸۴
|
۱۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۱:۱۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از لرستان، حجت الاسلام پاکدامن در جمع کارکنان سپاه ناحیه کوهدشت سیاست کاهش جمعیت را از سیاست های دشمن برای غلبه بر جوامع اسلامی دانست و گفت: ازدیاد نسل عامل تثبیت کننده اقتدار و امنیت کشور است؛ اما متاسفانه در چند دهه اخیر سیاست غلط و اشتباه کاهش جمعیت اجرا شد.

وی با اشاره به اینکه استکبار تمام همت خود را برای از بین بردن مسلنمانان بکار گرفته است و در این خصوص با برنامه ریزی عمل می کند افزود: یکی از برنامه های دشمن تولید غذاهای مسمومی است که بر تولید نسل اثر منفی می گذارند.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه کوهدشت با بیان اینکه دشمن از طریق بیو تروریسم می تواند ریشه تولید نسل در جوامع اسلامی را بخشکاند گفت: عرضه وسایل بهداشتی و آرایشی مسموم نیز از جمله طرح های جدید استکبار برای کنترل نسل است.

پاکدامن اضافه کرد: امروز شاهدیم که رژیم کودک کش اسرائیل از یک سو به نسل کشی مسلمانان دست می زند و از سوی دیگر سیاست افزایش جمعیت را در سرزمین های اشغالی دنبال می کند به گونه ای که با تبلیغات خانواده ها را به افزایش جمعیت تا چهار نفر تشویق می کنند.

وی با اشاره به اینکه ازدیاد نسل برکت را به همراه دارد اظهار کرد: ازدیاد نسل موجب رضای خدا می شود و البته در قرآن نیز بر این مسئله تاکید شده است و تمامی مراجع عظام نیز بر آن تاکید دارند.

ارسال نظرات