کارشناس مسائل سیاسی:

این ترس است که سازش می آورد

نشستروشنگری مردمی انقلاب 57 با محوریت عوامل سرنگونی حکومت طاغوت و شرکت مردمدر انتخابات به همت پایگاه شهید سید جلیل ساداتی حوزه والعادیات از ناحیه روح اللهبرگزار شد.
کد خبر: ۸۶۳۱۷۹۹
|
۱۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۳:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد؛ شب گذشته به مناسبت ایام الله 22 بهمن و نزدیک شدن به انتخابات حساس پیش رو نشست روشنگری با همین موضوع در پایگاه شهید سید جلیل ساداتی برگزار شد.

ابتدای مراسم با خواندن چند آیه از قرآن و هدیه کردن به روح مرحوم آیت الله ابویی شروع شد.

در ادامه پخش کلیپی از حماسه آفرینی های مردم در صحنه های گذشته و سفارشات مقام معظم رهبری در خصوص این ایام توجه حضار را به خود جلب کرد.

سپس در ادامه "احمد هژبری" کارشناس مسائل سیاسی سپاه با اشاره به اینکه در ماه امام و انقلاب قرار داریم گفت: خوب است مسئولین ما بدانند امام در مقابل تحریم های نظامی باز هم گفت آمریکا هیچ غلطی نمیتواند بکند و در مقابل تحریم اقتصادی ما فرزند رمضانیم را بیان کرد و ترس در امام راه نداشت و این ترس است که سازش می آورد.

وی در مورد انتخابات پیش رو افزود: دموکراسی ترین و مردم سالارترین و نظام دینی را امام بنا کرد در یک سال 5 بار مردم را به پای صندوق های رأی آورد که این از افتخارات نظام به شمار می آید.

وی در ادامه با اشاره به سخنان امام در مورد انتخابات افزود: دشمن در پی نفوذ است و نایب امام زمانمان دارد فریاد میزند، مواظب باشید و قدر امنیت و آرامش خودتان را بدانید و امامی که معمار این انقلاب بود رمز و راز حیات و بقای این انقلاب را در یک جمله خلاصه کرد و گفت پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به شما آسیبی نرسد.

وی ادامه داد: این آقایانی که خود را صاحب این انقلاب میدانند بدانند تا وقتی که پیرو و همراه ولایت فقیه هستند و دست شان در دست امامشان است روی چشم ما جا دارند ولی زمانی که از امام فاصله بگیرند ما هم از آن ها فاصله میگیریم.

وی در ادامه با تأکید بر اهمیت بصیرت در مسلمانان بویژه جوانان ایران اسلامی گفت: ما بارها در تاریخ شاهد اهمیت بصیرت در اتفاقات مهم مثل عاشورا و فتنه های صدر اسلام و انقلاب مان بوده ایم، امروز هم دو انتخابات مهم در پیش رو داریم که باید با بصیرت و آگاهی در این دوصحنه حاضر شویم و مشت خودمان را در دهان آمریکا بگوبیم.


ارسال نظرات
آخرین اخبار