فرمانده ناحیه مقاومت بسیج تفت از برگزاری 201 برنامه دهه فجر توسط پایگاه های مقاومت بسیج در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۸۶۳۱۸۰۱
|
۱۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۳:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از تفت: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج تفت در نشست خبری به مناسبت دهه فجر در نشست خبری تشریح برنامه‌های دهه‌فجر با گرامی‌داشت فرارسیدن این دهه پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: پیروزی انقلاب اسلامی نقطه عطفی در تاریخ جهان و اسلام بود که همچنان پس از چهار دهه مسیر خود را باقدرت طی می‌‌کند.

سرهنگ اصغر سلمانی، انقلاب اسلامی ایران را از نظر اهداف و ماهیت با سایر انقلاب‌ها متفاوت دانست و اظهار داشت: در طول تاریخ و در نقاط مختلف دنیا انقلاب‌هایی به وقوع پیوست و حکومت‌هایی متحول شد که انقلاب ایران از پدیده‌های شگفت‌انگیز قرن حاضر بوده است؛انقلاب ما ترویج یک حرکتی بود که فرهنگ اسلام و فرهنگ ناب محمدی را در بین مردم جاری و ساری کرد.

وی با تاکید بر اینکه امروز مهمترین وظیفه سپاه و بسیج گفتمان سازی انقلاب اسلامی است، اذعان داشت: امروز ولایت فقیه، اقتصاد مقاومتی، وحدت و اسکتبارستیزی از مهمترین محورهای گفتمان انقلاب است که مشخصاً توسط رهبری ارائه می شود.

وی با بیان اینکه محوریت تمام برنامه های دهه فجر سپاه تفت بر اساس گفتمان انقلاب اسلامی است، اظهار داشت: در این ایام 201 برنامه در سطح پایگاه های مقاومت در نظر گرفته شده است که مهمترین این برنامه ها صبحگاه مشترک، عطر افشانی قبور مطهر شهدا ،دیدار با خانواده های شهدا وجشنواره روستایی در اسلامیه، مسابقات قرآنی ورزشی و نشست های روشنگری است.

وی همچنین از افتتاح 3 سالن ورزشی کهدوئیه، نصرآباد و محله گرمسیر تفت در ایام الله دهه فجر خبر داد و گفت: این سالن ها 420 متر مربع زیر بنا دارد و برای احداث آن ها مبلغ 450 میلیون تومان هزینه شده‌است.

ارسال نظرات