خبرهای داغ:
ارشد آجا در استان‌های اصفهان، یزد و چهارمحال و بختیاری:

شور و شعور مدافعان حرم نقشه استکبار را برهم ریخته است!

بسیج: رضا جهادی ارسی در مراسم ارتحال شهدای مدافع حرم با اشاره به صدور انقلاب و مقاومت برابر ظلم گفت: پیروزی‌های امروز مقاومت به خاطر ایثار جوانان ایران اسلامی و نشر آن در کشورهای مقاومت همچون عراق و سوریه بوده که در مقابل دشمنان اسلام ایستاده‌اند.
کد خبر: ۸۶۳۱۸۰۴
|
۱۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۳:۱۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در اصفهان، رضا جهادی ارسی در مراسم ارتحال شهدای مدافع حرم با اشاره به صدور انقلاب و مقاومت برابر ظلم گفت: پیروزی‌های امروز مقاومت به خاطر ایثار جوانان ایران اسلامی و نشر آن در کشورهای مقاومت همچون عراق و سوریه بوده که در مقابل دشمنان اسلام ایستاده‌اند.

وی ادامه داد: استکبار و صهیونیسم جهانی در ناامنی موجود در منطقه تأثیرات بسیاری داشته و دست آن به خوبی مشخص است؛ آن ها مسلما برای از بین بردن جبهه مقاومت و انقلاب اسلامی در تلاش هستند اما شور و شعور جوانان مدافع حرم اجازه این را به آنها نمی‌دهد و روز به روز شاهد شکست‌هایی هستیم که به داعش و دیگر تکفیری‌ها تحمیل می‌شود.

ارشد آجا در استان‌های اصفهان، یزد و چهارمحال و بختیاری با اشاره به شهادت محمد سلیمی بیان داشت: حضور محمد سلیمی در ارتش جمهوری اسلامی ایران پس از دوران دفاع مقدس موجب سازندگی و بازسازی ارتش شد و فرماندهانی که امروز در ارتش حضور دارند تربیت شدگان سرلشکر سلیمی هستند.

وی افزود: محمد سلیمی درس شهادت،‌غیرت و مردانگی را می‌داد؛ پیروزی و آزادسازی شهرهای سوریه و عراق که یکی پس از دیگری اتفاق می‌افتد نشان از آموزگاری امسال محمد سلیمی است که درس شهادت و شهادت‌طلبی را به جوانان ایران دادند.

جهادی ارسی تاکید داشت: سرلشکر سلیمی در دوران پس از انقلاب اسلامی همواره در پیشرفت ایران حضور جدی داشت و همکار و مشاور مقام معظم رهبری بوده و به مدت 5 سال فرماندهی ارتش جمهوری اسلامی را بر عهده داشت که در تمام مدت عمر خود مشغول سازندگی ارتش و تربیت جوانان شهادت‌طلب بود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار