خبرهای داغ:
امام جمعه ملکان:

شهدا فصل نوینی از فرهنگ پی ریزی کردند

خبرگزاری بسیج: امام جمعه ملکان در آیین غبارروبی مزار شهدای این شهرستان گفت: شهدا فصل نويني از فرهنگ را در قرن جديد با تأسي از امام حسين(ع) پي ريزي كردند كه اين فرهنگ، اسلام و مذهب را بيمه مي كند.
کد خبر: ۸۶۳۱۸۶۲
|
۱۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در اذربایجان شرقی، حجت الاسلام حامد زمانی افزود: در عصر حاضر نبايد در مقابل فرهنگ هاي ضعيف و مبتذل بيگانگان، خود باخته عمل كنيم و مغلوب هجمه فرهنگ مبتذل غرب شويم.

وی ادامه داد: ما مخالف پيشرفت و تكنولوژي نيستيم ولي با چشم خود مشاهده مي كنيم كه شبكه هاي ماهواره اي چه خواب بدي براي جوانان ما ديده اند و چه نقشه هاي شومي براي از بين بردن جوانان اسلام كشيده اند.

حجت الاسلام زمانی اظهار داشت: رضاخان قلدر با آن همه زورگويي و اعمال ظلم نتوانست حجاب را از سر بانوان ايراني بردارد ولي همين كار را شبكه هاي ماهواره اي به آرامي و شيطنت زيركانه اي انجام دادند و ما بايد متوجه كيد دشمن بوده و به دشمن قسم خورده در عرصه جنگ نرم فرصت ندهيم و به پيماني كه با شهدا بسته ايم وفادار باشيم.

كاركنان سپاه ملكان همزمان با دهه مبارك فجر با حضور در مزار شهداي اين شهرستان حضور يافته و با آرمان هاي آن ها تجديد ميثاق كردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها