اعلام فراخوان مناظره بین کاندیدای مجلس شورای اسلامی در استان البرز/ از همه داوطلبان خبرگان دعوت خواهیم کرد

شورای تبیین مواضع پس از بررسی شاخص های مد نظر خود بدون توجه به گرایش سیاسی افراد اقدام به دعوت از نامزدهای انتخاباتی برای سخنرانی یا برگزاری مناظره در دانشگاه ها خواهد کرد.
کد خبر: ۸۶۳۱۹۰۷
|
۱۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، وحید شورابی دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی البرز در گفتگو با خبرنگار ما اظهارداشت: شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان البرز به منظور آشنایی هرچه بیشتر جامعه دانشگاهی و آحاد مردم با عقاید،سلیقه ها و برنامه های کاندیدای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی اقدام به برگزاری مناظره در دانشگاه های آزاد اسلامی کرج و خوارزمی بین کاندیدا خواهد نمود.

شورابی افزود: به همین منظور از تمامی کاندیدا دعوت می شود در صورت تمایل برای شرکت در مناظره آمادگی خود را همراه با نام دانشگاه به شماره زیر اعلام نمایند.

09359475540 (برادر نصیری)

وی با بیان اینکه شورای تبیین مواضع پس از بررسی درخواست ها اقدام به صدور مجوز برای مناظره خواهد نمود گفت: نحوه مناظره و آداب برگزاری آن بر اساس شیوه نامه مصوب شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان خواهد بود.

دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی البرز تصریح کرد: بسیج دانشجوی علی رغم اینکه از هیچ نامزدی در انتخابات حمایت  نخواهد کرد با برگزاری جلسات و مناظره ها بستر انتخاب را برای مردم و دانشجویان شفاف تر و مشخص خواهند نمود.

شورابی ادامه داد: شورای تبیین مواضع پس از بررسی شاخص های مد نظر خود بدون توجه به گرایش سیاسی افراد اقدام به دعوت از نامزدهای انتخاباتی برای سخنرانی یا برگزاری مناظره در دانشگاه ها خواهد کرد.

دبیر شواری تبیین مواضع در خصوص انتخابات مجلس خبرگان نیز گفت: از هر شش نامزد انتخابات مجلس خبرگان رهبری برای سخنرانی در دانشگاه ها دعوت خواهیم نمود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها