خبرهای داغ:
امام جمعه قصرشیرین:

تشکیل حکومت اسلامی مهمترین دستاورد انقلاب است

امام جمعه قصرشیرین گفت: تشکیل حکومت اسلامی براساس قوانین الهی مهمترین دستاورد انقلاب است.
کد خبر: ۸۶۳۱۹۴۲
|
۱۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۱
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قصرشیرین، حجت الاسلام علی ملکی در خطبه های نماز جمعه این هفته قصرشیرین با اشاره به دستاوردهای 37 ساله انقلاب اسلامی در بخش های مختلف افزود: یکی از برکات حکومت ما این است هر قانونی که در مجلس شورای اسلامی و دستگاه های قضایی وضع می شود باید برگرفته از آیات قرآن کریم و شرع باشد.
وی اظهار کرد: در زمان طاغوت با دایر شدن مراکز فحشا انواع منکرات و کارهای حرام در کشور برخلاف شریعت مقدس اسلام رواج یافته بود چرا که شاه پهلوی فردی بی دین و طرفدار بهائیت بود و بیشتر وزرای دولت او هم از این فرقه انتخاب می شدند.
وی با بیان اینکه پایگاه اصلی بهائیت در اسرائیل غاصب است و شاه ملعون هم مجری سیاست های پلید آنها بود اضافه کرد: یکی دیگر از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی پیشرفت های چشمگیر در عرصه علمی و کسب رتبه دهم علمی کشورمان در جهان است.
خطیب جمعه قصرشیرین گفت: در زمان رژیم طاغوت تمام متخصصان و پزشکان از غرب وارد می شدند و مردم با حداقل امکانات بسر می بردند و حتی تعداد زیادی از آنان با ساده ترین بیماری ها جان خود را از دست می دادند.
حجت الاسلام ملکی افزود: به برکت انقلاب اسلامی امروز با تکیه بر توان علمی و تلاش متخصصان داخلی نظام اسلامی در بخش های مختلف به توفیق و پیشرفت های عظیمی دست یافته که به هیچ عنوان با رژیم طاغوت قابل مقایسه نیست.
وی گفت: دنیا امروز متحیر پیشرفت های ایران اسلامی است و کشورمان در عرصه های علمی، هوا فضا، پزشکی و دستاوردهای هسته ای مقام های برتر را در اختیار دارد.
وی توجه به مناطق محروم را از دیگر دستاوردهای ارزشمند انقلاب اسلامی دانست و ادامه داد: در شهرستان مرزی قصرشیرین چندین میلیارد ریال در بخش های مختلف از جمله کشاورزی، عمران، راه ها، پزشکی و دیگر بخش ها هزینه شد که در دنیا بی نظیر است.
امام جمعه قصرشیرین افزود: انقلاب اسلامی به مردم ایران عزت و سرافرازی بخشید و این نظام الهی اکنون پرچمدار مبارزه با استعمار در جهان اسلام است.
وی خاطرنشان کرد: همه مردم باید در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن حضوری گسترده داشته باشند چرا که شرکت مردم در این رویداد ملی همانند نماز واجب است.
ارسال نظرات