خبرهای داغ:
امام جمعه اهل سنت کرمانشاه از مردم خواست با هوشیاری در مقطع حساس انتخابات مانع وحدت شکنی و ایجاد هیجانات کاذب توسط برخی افراد با هدف دستیابی به منافع فردی خود شوند و با بررسی و تحلیل شیوه های رفتاری گذشته و حال افراد انتخاب اصلح را انجام دهند.
کد خبر: ۸۶۳۱۹۴۴
|
۱۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۳
به گزارش خبرنگار افتخاری خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، ماموستا ملامحمد محمدی در خطبه های نماز جمعه این هفته در مسجد جامع امام شافعی کرمانشاه با اشاره به نعمت امنیت و اقتدار ایران اسلامی آن را نتیجه رشادت ها و شهادت های جوانان مخلص این مرز و بوم دانست.
وی با اشاره به مساله مهم نفوذ و تاکیدات مقام معظم رهبری گفت: دشمنان اسلام و نظام اسلامی از تمامی شیوه های نفوذ برای حضور مخرب در میان ملتهای مسلمان با صرف هزینه های بسیار بهره می برند تا بتوانند در بین مسلمانان شکاف فکری و تشکیک عقیدتی و اختلاف نظرهای سیاسی و اقتصادی ایجاد کنند.
وی در ادامه با بزرگداشت دهه فجر از والدین خواست با روایت و روشنگری در خصوص واقعیت های تلخ دوران طاغوت تصویر واضحی از خفقان و ظلم آن زمان به جوانان خود بدهند تا رسانه های اجاره ای دشمن نتوانند با نفوذ رنگین و بزک شده و هدفمند خود، قضاوت واقعی را از جوانان ما بگیرند.
خطیب جمعه توفیقات چشم گیر جوانان ایرانی در صحنه های علمی را نتیجه رشد در مکتب اسلامی و دانش محور انقلاب دانست و گفت: طاغوت جوانان را به سرگرمیهای غیراخلاقی و دنباله روی از فرهنگ منحط غربی مشغول می کرد تا توانی برای رشد اندیشه باقی نماند.
ارسال نظرات