خبرهای داغ:
امام جمعه روانسر:

مشارکت حداکثری مردم در انتخابات موجب ناامیدی دشمنان می شود

امام جمعه روانسر گفت: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات موجب یاس و ناامیدی دشمنان می شود و همه اقشار جامعه باید در انتخابات مشارکت فعال و پرشوری داشته باشند.
کد خبر: ۸۶۳۱۹۴۷
|
۱۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از روانسر، ماموستا ملاعبدالله غفوری در خطبه های نماز جمعه این هفته روانسر افزود: در آستانه دو انتخابات بزرگ و سرنوشت ساز قرار داریم که در این روزها وظیفه در انتخاب کاندیداهای اصلح و انقلابی بسیار حساس و کلیدی است.
وی در ادامه مقابله با ظلم و استکبارستیزی را آرمان بلند انقلاب اسلامی ایران دانست و گفت: انقلاب اسلامی با وحدت و همبستگی ملت ایران پیروز شد و از سایه مجاهدتهای امام راحل (ره) حکومت اسلامی در کشور تشکیل شد.
خطیب جمعه روانسر با بیان اینکه وحدت شیعه و سنی موجب اقتدار و پیشرفت کشور خواهد شد افزود: وحدت به عنوان بزرگ ترین نیاز امروز جهان اسلام به شمار آمده و اتحاد و انسجام مسلمانان راه نفوذ دشمنان را می بندد.
ماموستا غفوری با اشاره به این موضوع که دشمن دائم در فکر تفرقه اندازی میان مسلمانان است، اتحاد و همدلی را رمز ناکامی دشمنان و بدخواهان دانست و دفاع از انقلاب و ارزش های آن را جزو وظایف همگان برشمرد.
وی بر شرکت آحاد مردم در راهپیمایی 22 بهمن تاکید و اضافه کرد: این حضور باشکوه مایه اقتدار نظام اسلامی و ناامیدی استکبار جهانی خواهد شد.
وی شناخت سیره و سلوک پیامبر اسلام (ص) را مایه سعادت مسلمانان دانست و افزود: پیامبر گرامی اسلام (ص) برای نجات بشریت از چنگال ظلم و بیداد مبعوث شد و باید سیره و سنت پیامبر بزرگوار را سرمشق و الگوی زندگی خویش قرار دهیم.
ارسال نظرات
آخرین اخبار