ناامیدی دشمن با حضور در راهپیمایی 22 بهمن

امام جمعه شهرستان خمین بااشاره به انتخابات اسفند ماه گفت: پرهیز از اسراف، ریخت وپاش و دوری از تخریب و تهمت نسبت به رقبای کاندیداها و دادن مشاوره درست از وظایف ستاد انتخاباتی کاندیداها است.
کد خبر: ۸۶۳۱۹۵۴
|
۱۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۳
حجت‌الاسلام سید علی حسینی افزود: قانونگذاری و نظارت بر اجرای قانون ازوظایف نمایندگان است وبا توجه به این‌که دارای محدودیت اختیارات هستند وعده و وعیدهای بی‌جا ندهندودر شرح وظایف مبالغه نکنند.

وی بااشاره به سالروز تشکیل مجمع تشخیص مصلحت نظام بیان‌کرد: این نظام به فرمان امام(ره) که یکی از نهادهای کارساز بوده برای مصلحت نظام تشکیل شده‌است ومتاسفانه شاهد تخریب شورای نگهبان توسط رییس این مجمع هستیم .

حسینی اظهار‌کرد: نهادهای انقلابی را نباید تخریب کرد که این قبیل کارها باعث خوشحالی دشمنان می‌شود.

وی با اشاره به اینکه همه در برابر قانون یکسان هستند وامام راحل(ره) نیز بر پایبندی قانون تاکید‌داشتند وبیت رهبری برای همگان محترم هستند اما همه باید قانون را رعایت کنند.

خطیب نماز جمعه خمین تصریح کرد: با تولید انبوه پهپاد شاهد 129 سپاه پاسداران با قابلیت شناسایی بمب افکن ها ، دشمنان را به وحشت انداخته و وسیله‌ای برای شکار دشمنان است.

حسینی خاطرنشان‌کرد: دوشهر شیعه نشین «نبل» و«الزهرا» که چهارسال درمحاصره بودند شکسته شدن این محاصره توسط مردم وارتش سوریه توفیق بزرگی بود . واین امر نشان از اثرات انقلاب اسلامی است که در همه جا فراگیر شده‎است.

وی به راهپیمای ایام‌الله 22‌بهمن اشاره و اظهار‌کرد: راهپیمایی 22‌بهمن را فراموش نکنید و شرکت در راهپیمایی و نمایش قدرت باعث تحکیم نظام و یاس و نا‌امیدی دشمنان می‌شود.

امام جمعه خمین روز حفاظت‌اطلاعات سپاه ، 19‌بهمن روز نیروی هوایی، شکسته شدن حکومت نظامی در 21 بهمن به دستور امام خمینی (ره) وسالروزتحریم تنباکو توسط مرجع بزرگ میرزای شیرازی را از دیگر مناسبتهای هفته برشمرد.
ارسال نظرات