خبرهای داغ:
امام جمعه موقت دامغان:

حضور ملت آگاه ایران در راهپیمایی 22 بهمن امسال نیز دشمن‌شکن خواهد بود

امام جمعه موقت دامغان گفت: بی‌تردید حضور ملت آگاه ایران اسلامی در راهپیمایی 22 بهمن امسال نیز همچون گذشته دشمن‌شکن خواهد بود و اقتدار و اتحاد کشورمان را به نمایش می گذارد.
کد خبر: ۸۶۳۱۹۶۳
|
۱۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از دامغان، حجت الاسلام والمسلمین احمد فوادیان، ظهر امروز در پرشور نمازگزاران جمعه این هفته دامغان که در محل مصلی امام خمینی(ره) برگزار شد، با گرامیداشت فرارسیدن دهه مبارک فجر و روزهای بیاد ماندنی پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار داشت: امسال نیز همچون 37 سال گذشته ملت بصیر ایران با حضور یکپارچه در راهپیمایی باشکوه 22 بهمن اتحاد ملت، پویایی کشور و اقتدار نظام اسلامی را به نمایش می‌گذارند.

وی خاطر‌نشان کرد: مردم غیور جای‌جای ایران اسلامی امسال نیز به نشانه پایبندی به آرمان‌های رهبر کبیر انقلاب اسلامی و دستاوردهای عزت آفرین و فراوان نظام مقدس جمهوری اسلامی، با حضوری دشمن شکن اعلام می‌دارند که تا پای جان تحت زعامت و رهبری ولی‌امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه‌ای در راهی نورانی که شهدا پرچمداران آن هستند باقی می‌مانند و ذره‌ای از گفتمان به‌حق نهضت دینی خود عقب نخواهند نشست.

خطیب نماز جمعه دامغان در بخش دیگری از سخنان خود گفت: این روزها با وقایع عجیبی روبرو هستیم که تاریخ کمتر نمونه‌های آن را به خود دیده‌است، 60 هزار نفر انسان پس از چهار سال محاصره در چنگال گروهک‌های خون‌خوار تکفیری با رشادت نیروهای ارتش سوریه و جبهه مقاومت نجات می‌یابند اما کشورهایی مثل آمریکا، فرانسه و آلمان به‌جای تبریک این حماسه انسانی آن را محکوم می‌کنند.

امام جمعه موقت دامغان با بیان اینکه آزادی حقیقی ملت‌ها در گفتمان نظام سلطه امری مضموم است، تصریح کرد: این حرکت از ایالات متحده بعید نبود زیرا آمریکا گرگی زخمی و خون آشام است که گاه در لباس روباه مکار و گاه در لباس گوسفندی بی‌آزار می‌رود اما همیشه دندان‌های آلوده به خون ملتهای این نظام استکباری هویدا است.

حجت الاسلام والمسلمین فوادیان اضافه کرد: دولت‌های فرانسه و آلمان که ادعای تمدن دارند و خود را مهد آزادی‌های مدنی معرفی می‌کنند، چگونه می‌توانند آزادی زنان و کودکان بیگناه از چنگال نیروهای کودک‌کش تکفیری را محکوم کنند، بی‌تردید این اقدام لکه ننگ دیگری بر کارنامه سیاه این دولت‌های تحت سیطره صهیونیسم است.

وی با اشاره به پیروزی‌های پی‌در‌پی جبهه مقاومت خاطر‌نشان کرد: بی تردید صاعقه آتشین قهر ملت‌های مسلمان که حاصل اعتماد به نصرت الهی در مقابل ظلم و جور مستکبران عالم و همان قهر الهی است، یکی پس از دیگری بر پیکره مثلث شوم آمریکایی، اسرائیلی و وهابی نازل می‌شود و به زودی آنها را به قعر زباله‌دان تاریخ می‌فرستد.

گفتنی است، گرامیداشت 19 بهمن روز نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و یادآور دیدار تاریخی همافران با امام امت(ره) و بزرگداشت سالروز انتشار حکم تحریم تنباکو توسط فقیه مجاهد صاحب الفتوا آیت الله میرزای شیرازی که موج و انقلابی اعتقادی را در جهان اسلام ایجاد کرد، از دیگر بخش‌های خطبه های امروز نماز جمعه دامغان بود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها