خبرهای داغ:
با عنوان حریم ولایت؛

نخستین همایش ادبی در آذرشهر برگزار خواهد شد

خبرگزاری بسیج: مسئول کانون بسیج هنرمندان سپاه آذرشهر با اشاره به اینکه یکی از رسالت های هنر پاسداشت و گرامیداشت شعائر دینی است گفت: همزمان با دهه فجر نخستین همایش ادبی با عنوان حریم ولایت در آذرشهر برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۸۶۳۲۰۱۲
|
۱۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، مرتضی آقاجانزاده با بیان اینکه محورهای همایش از چهار ماه پیش به اطلاع کانون ها و انجمن های ادبی استان ارسال شده است افزود: این همایش در سه قالب اصلی شعر، مقاله و داستان کوتاه برگزار خواهد شد.

وی زمان همایش را 17 بهمن ماه و مکان آن را سالن آمفی تئاتر کتابخانه مسعودی گوگان ذکر کرده و در ادامه داد: محور های اصلی این همایش با موضوعیت ولایت از دیدگاه حضرت ابوالفضل(ع )، نقش و جایگاه حضرت ابوالفضل(ع) در ولایت امام حسین(ع)، چگونگی اثبات ولایت امام حسین(ع) توسط قمر بنی هاشم، سیر زندگانی حضرت ابوالفضل(ع) در ولایت می باشد.

آقاجانزاده با اشاره به اینکه این همایش با همت بسیج هنرمندان و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آذرشهر و با همکاری کانون فرهنگی هنری مسجد حضرت ابالفضل گوگان برگزار خواهد شد افزود: تاکنون بیش از 107قطعه شعر، 45مقاله، 25داستان کوتاه به دبیرخانه این همایش رسیده است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار