خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قاینات گفت: اگر امروز ما به کشورهای دوست و همسایه خود نظیر(سوریه ،عراق ، لبنان، یمن یا غزه) کمک می کنیم عده ای بنشینند و بگویند چرا کمک می کنید. مگر این سیره و راه شهدای ما بود؟!
کد خبر: ۸۶۳۲۰۴۵
|
۱۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، برات زاده فرمانده سپاه ناحیه قاین در اولین یادواره شهیدان ابوترابی وخانواده بزرگ تامین اجتماعی قاین ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای استان و شهرستان گفت: برای مردم شهرستان قاین جای بسی افتخار است که در دوران پیروزی انقلاب پنج شهید را تقدیم نظام نموده اند.

وی کمک به مظلومان و مسلمانان و لبیک به ندای رهبری را از ویژگی های انقلابی بودن ذکر نمود و گفت: انقلابی ترین افراد جامعه ما شهدا هستند، شهدایی که چه در دوران انقلاب وچه بعد از آن ندای ولایت را لبیک گفتند و با بصیرت از کیان خود دفاع نمودند.

فرمانده سپاه ناحیه قاین افزود: عزت واعتبار و آبروی ما به برکت خون شهداست ومبادا که از اصول و مبانی انقلاب غفلت کنیم و شهدا هم از ما انتظار دارند که ادامه دهنده راهشان باشیم.

وی افزود: شهدا دو ویژگی داشتند اول اینکه گوش به فرمان امام بودند و شهدا در زمان و ایام خودشان از همه هستی خود گذشتند و فقط برای رضای خدا و به امر ولی فقیه شان جامعه عمل پوشاندند.

برات زاده خاطرنشان کرد: انقلابی بودن یعنی اینکه فرمان امام خودشان را لبیک گفتند و بدون ذره ای تردید و یا اینکه استخاره بگیرند دومین ویژگی شان این بود که داد رس مظلومین ومستضعفین بودند.

وی تصریح کرد: اگر امروز ما به کشورهای دوست و همسایه خود نظیر(سوریه ،عراق ، لبنان، یمن یا غزه) کمک می کنیم عده ای بنشینند و بگویند که چرا و به چه دلیل به فلان کشور کمک می کنید. مگر این سیره و راه شهدای ما بود؟!

فرمانده ناحیه سپاه قاین ادامه داد: انقلاب ما امروز به برکت خون شهدا مرزهای بین المللی را درنوردیده است و در شاخ آفریقا، آمریکای جنوبی، لاتین و قلب اروپا نفوذ کرده است اما عده ای در کشور نمی خواهند این را قبول کنند.

بهمن یادآور استقامت شیرین و ارزشمند شهداست
درویشی مدیر کل سازمان تامین اجتماعی خراسان جنوبی در این مراسم گفت: این شهدا بودند که این نظام مقدس را پایه گذاری کردند تا ما امروز بتوانیم از ثمرات انقلاب بهره مند شویم و با راهنمایی رهبر انقلاب برادرانه در کنار هم زندگی کنیم.

وی با اشاره به ایام الله دهه فجر گفت: بهمن یادآور بسیاری از استقامت های شیرین و ارزشمند شهداست.

درویشی با بیان اینکه دشمنان ما با تحریم های سخت می خواستند که مردم را از پای درآورند و با این خیال خام خود قصد نابودی مردم ایران را داشتند غافل از این که مردم در مقابل این تحریم ها مقاومت کردند و استکبار جهانی را به زانو درآوردند.

مدیرکل تامین اجتماعی خراسان جنوبی با ارائه آماری از جامعه تحت پوشش این سازمان در استان گفت: در استان 109هزار و 500 بیمه شده اصلی داریم که از این تعداد 12هزار و 883 نفر مستمری بگیر هستند.

وی بیان داشت: در استان خراسان جنوبی 45 نفر از پرسنل تامین اجتماعی از خانواده محترم شهدا، ایثارگران و رزمندگان هستند.

در پایان این مراسم از خانواده های شهدای تامین اجتماعی قاین تجلیل شد.



ارسال نظرات
پر بیننده ها