شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی فارس خطاب به هاشمی رفسنجانی نوشت: شما به فکر خودتان باشید و بیت خود را مدیریت کنید؛ چراغی که به خانه رواست به مسجد حرام است.
کد خبر: ۸۶۳۲۰۵۴
|
۱۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۴

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان فارس در نامه ای سر گشاده خطاب به رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، اکبر هاشمی رفسنجانی ضمن انتقاد نسبت به حمله وی به شورای نگهبان در سالروز ورود امام به میهن اسلامی نوشت: آقای هاشمی، شما به فکر خودتان باشید، بیت خود را مدیریت کنید. چراغی که به خانه رواست به مسجد حرام است.
 

متن نامه سرگشاده شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه های استان فارس به رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام بدین شرح است:

 

رئیس محترم مجمع تشخیص مصلحت نظام

جناب حجت الاسلام علی اکبر هاشمی بهرمانی


سلام علیکم
و اما بعد ...

 

شما به مناسبت آغاز ایام الله دهه فجر در مورخ ۱۲/۱۱/۹۴ در فرودگاه مهرآباد سخنانی ایراد کردید که پس از مداقه ، ما را بر آن داشت تا مطالبی را یادآور شویم: نخست اینکه امام راحل عظیم الشأن (ره) همان شخصیتی بودند که فرمودند " معیار حال کنونی افراد است."، آن بزرگوار مکرراً و مؤکداً از تمکین به قانون می گفتند و هرگونه نسبت های فامیلی را ارجح بر قانون مقدس نمی دانستند، حال چه شده که شما از این مسأله گذر کرده و انتساب به بیت آن زاهد عارف را بر قانون ترجیح می دهید و شورای محترم نگهبان را به دلیل عمل به قانون و عدم پرداختن به حواشی مورد نظر شما متهم می کنید؟ ثانیاً از بدهکاری به بیت بنیانگذار انقلاب اسلامی حرف می زنید در صورتیکه نیاز است این مساله را تفسیر کرده و آب به آسیاب دشمن نریزید.

 

امام عظیم الشأن خود را خادم این ملت می دانست و از سر خدمت به خلق پای در این عرصه خطیر نهاد. حال آنکه شما به فکر تسویه حساب و بده بستان هستید، نمود این ادعا در پرونده فرزندان شما ساری و جاری است، شما بعد از امام (ره) چگونه خود را می سنجید که مدعی بیت ایشان هستید حال آنکه در مقابل پرسش از اوضاع و احوال بیت خود ، تکلیف را از خود ساقط می کنید؟

 

همه ما به اسلام عزیز بدهکاریم و همه ما مدیون این انقلاب هستیم. مگر امروز تمکین به قانون همان ادای دین به انقلاب و امام (ره) نیست که شما سعی در تحریف این ادای دین می کنید و خود را دائماً در جایگاه طلبکاری قلمداد می کنید؟ البته شورای محترم نگهبان هم بر اساس قانون و مستندات قانونی در برهه های مختلف زمانی و آوردگاه های انتخاباتی ، خود شما را در جایگاه های مختلف سنجیده و اخیراً هم برای حضور در انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری تأیید صلاحیت کرده است ، بهتر نیست حق شناس بوده و سابقه خود را بر قانون اولویت ندهید؟

 

یادآور شویم که خود امام روح الله (ره) فرمودند: "هر کس بگوید رأی شورای نگهبان کذب است، مفسد فی الارض است"، آن عزیز رحلت کرده قانون مدار بود فلذا شباهت با ایشان را در قانون مداری افراد باید جستجو کرد، شما از امامی می گویید که داعیه دار قانون بود و تمکین نکردن به نظر شورای نگهبان را مخالف نظر اسلام می دانست، صحبت های اخیر شما مخالف صریح با نظر آن امام بزرگوار نیست؟ شما از هدیه و تبریک به بیت ایشان حرف می زنید، قانون را با هدیه قیاس می کنید؟ مگر امام خمینی نفرمود: " شورای نگهبان بدون ملاحظه از هیچ کس، فقط و فقط خدا را در نظر بگیرد." ؟  آیا عدم ملاحظه شورای نگهبانی که در کلام امام راحل بدان اشاره شده است شامل بیت او نمی گردد.


آقای هاشمی، شما به فکر خودتان باشید، بیت خود را مدیریت کنید. چراغی که به خانه رواست به مسجد حرام است. براستی شما دلسوز بیت امام (ره) هستید؟ دلسوزی در حق امام و بیت ایشان، قطعاً در مسیر تمکین به قانون و دنباله روی آن بزرگوار میسر خواهد شد و لا غیر.

 

یادآور شویم که شما در این مملکت رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام هستید و لذا می بایست از هرگونه اقدام که مصلحت نظام را به مخاطره اندازد پیشگیری کنید نه اینکه خود طرف دعوی بایستید و به اختلافات دامن زنید. اینکه شما از تفرقه چندین و چند ساله سخن می گویید، راهکار آن را رهبری فرزانه انقلاب عنوان نمود و همگان را بر وحدت و حرکت حول محور قانون دعوت کرد پس لطفاً لازم است عامل به قانون باشید و اجازه ندهید دشمن تفاسیری از سخنان شما را در جهت تضعیف نظام مقدس به کار ببرد.

 

والسلام علی من التبع الهدی

ارسال نظرات