دانشجویان دانشگاه آزاد کرج خطاب به هاشمی: شما باید عذرخواهی کنید که امام و نوه امام را مورد سو استفاده و امراض سیاسی خود قربانی قدرت طللبی خود کردید باید عذرخواهی کنید که برای رسیدن به قدرت هیچ خط قرمزی ندارید.
کد خبر: ۸۶۳۲۰۵۶
|
۱۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۳
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی؛ بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد کرج نامه‌ای را خطاب به رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام منشر کرد که متن آن به شرح زیر است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 


به بیت امام بد کردید و زمانی که باید در این دوران به بیت امام تبریک می‌گفتید تبریک بدی گفتید. مهمترین یادگار امام جمهوری اسلامی است که در سال 88 عده ای با سردمداری شما می‌خواستند یادگار امام را به جمهوری ایرانی تبدیل کنند و شما در طول این شش سال بعد از فتنه همواره از این جریان برانداز حمایت کردید و در مقابل اقداماتشان سکوت کردید.

 


خداوند از سر تقصیرتان بگذرد و باید عذرخواهی کنید. مخاطب این جمله خودتان هستید که در سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی دنبال فتنه جدید هستید.

 


ما فراموش نمی کنیم که شما در سال 88 با همین ادبیات و تحلیل های نابخردانه به نظام ضربه زدید و انتقام خودتان را از نظام  گرفتید. شما باید از ملت عذر خواهی کنید که به خاطر آوردن نظام سرمایه داری خیلی از مردم را زیر چرخ اقتصاد خرد کردید.شما باید عذرخواهی کنید بخاطر اینکه دریچه ایی شدید تا فرهنگ غرب و دنبال آن شبیخون فرهنگی وارد کشور شود. شما باید عذرخواهی کنید که جام زهر را به امام نوشاندید .نوشاندن جام زهر به امام بدتر است یا عدم احراز صلاحیت نوه امام طبق قانون از کی تا حالا شما امام شناس شده اید ؟ شما کجای فکر و سیاستتان به امام می خورد که دایه مهربان تر از مادر شدید؟ مذاکره با آمریکا خواسته امام بود یا حذف شعار مرگ بر آمریکا! یا به آشوب کشاندن مملکت با زیر پا گذاشتن قانون و پایمال کردن حق الناس که رای 40 میلیون ایرانی بود؟ مگر حضرت امام نفرمودند: هرکس رای شورای نگهبان را نپذیرد "مفسد فی الارض" است.

 

شما باید عذرخواهی کنید که امام و نوه امام را مورد سو استفاده و امراض سیاسی خود قربانی قدرت طللبی خود کردید .شما باید عذرخواهی کنید که برای رسیدن به قدرت هیچ خط قرمزی ندارید. شما باید عذرخواهی کنید برای دزدی هایی که پسرتان مهدی هاشمی مرتکب شد و شما به جای عذرخواهی بازهم غوغا سالاری کردید و بیت شما و خود شما بازهم یه یکی دیگر از ارکان نظام یعنی قوه قضاییه حمله ور شدید.حال بگذریم از اینکه ارکان های دیگر نظام را با صحبت هایی شبیه به صحبت های دشمنان نظام  مورد هجمه قرار دادید و شدید رمز فتنه حال بگذریم از نامه بی سلام و والسلام و بگذریم از اینکه چه کسی و  به پشتیبانی چه کسی هر روز صحبت های دشمنان ما را تیتر کرده و به مردم خوراک مسموم می دهند . از تمام این حرف ها بگذریم می بینیم که شما خودتان هم اسلحه به دست بودید هم تربیون نماز جمعه در اختیار داشتید هم در برهه ایی در صدا و سیما نفوذ داشته اید . حال چه شده است گذشته خود را انکار می کنید.

 

این چه بی هویتی است که گرفتار آن شده اید؟ چه کسانی از شخصیت مایل به اپوزسیون شما نفع می برد. چه کسانی از آب که شما گل آلود می کنید ماهی می گیرند؟ دوستان امام و انقلاب یا دشمنان امام و انقلاب؟

آقا هاشمی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام حداقل این صحبت ها را با مصلحت نظام بسنجید آیا این گفتار به مصلحت نظام است؟

پیام ما دانشجویان به شما این است که نگذارید عاقبتتان مثل دیگر خواص بی بصیرت تنفر و انزجارمردم از شما شود.نگذارید تاریخ در مورد شما آنگونه بنویسد که در مورد بعضی از اطرافیان شما نوشت. تا فرصت باقی است برگردید از راهی که چند وقتی است در آن به راه افتاده اید .راهی که ادامه ی آن خشم و غضب خدا و خشنودی دشمنان خدا را در پی دارد.
ارسال نظرات