"استقرار ولایت فقیه یکی از ویزگی‌های انقلاب اسلامی"
امام جمعه زرندیه گفت: استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی مهم‌ترین هدف شهدا بود که به عنوان یکی از زیباترین شعارهای انقلاب همیشه ماندگار شد و امروز راه شهدا در جغرافیای ایدئولوژیک ما امتداد دارد.
کد خبر: ۸۶۳۲۰۷۱
|
۱۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۰

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج زرندیه به همراه امام جمعه شهر زاویه از تنها خانواده شهید انقلاب این شهرستان "مرادعلی قره‌شیخلو" دیدار کردند.

حجت‌الاسلام باقری در این دیدار با اشاره به فداکاری‌های شهدا برای به ثمر نشستن نهال انقلاب اسلامی اظهار داشت: یکی از نکات مهمی که باعث شد انقلاب به‌رهبری امام خمینی(ره) به پیروزی برسد این بود که امت اسلام و ملت ایران با هم یک‌پارچه و پیرو ولی‌فقیه زمان بودند.

وی افزود: در آن دوران ملت ایران نه در شعار بلکه در عمل با هم بودند و دل‌هایشان با هم برای پیروزی انقلاب می‌تپید و به آن عشق می‌ورزیدند.

حجت‌الاسلام باقری تصریح کرد: در مسیر انقلاب اسلامی شهدا با خدا معامله کردند و هر کس که با خدا معامله بکند به هیچ وجه ضرر نخواهد کرد، شهدا با اهدای خون خود در راه اسلام استکبار و استبداد را به ذلت کشاندند و با دادن روحیه شجاعت ودلاوری به سایر مردم توانستند راه را برای ادامه مبارزه باز کنند.

امام جمعه زرندیه با اشاره به لزوم ترویج فرهنگ تیثار و شهادت در جامعه گفت: شناخت راه شهیدان و آگاهی از آفت‌های انقلاب اسلامی از ضرورت‌های امروز جامعه است و با شناخت مسیر و آنچه که انقلاب اسلامی را تهدید می‌کنند، می‌توان از آن آفت‌ها در امان ماند و آن را خنثی کرد.

وی افزود: استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی مهم‌ترین هدف شهدا بود که به عنوان یکی از زیباترین شعارهای انقلاب همیشه ماندگار شد و امروز راه شهدا در جغرافیای ایدئولوژیک ما امتداد دارد.

حجت‌الاسلام باقری تصریح کرد: دستگاه دیپلماسی ما با پشتوانه همین راه شهدا و هدایت‌های رهبر معظم انقلاب و تلاش‌های رییس‌جمهوری و تیم مذاکره‌کننده موفق شدند تا پرونده چندین ساله هسته‌ای کشورمان را به نتیجه برسانند تا دنیا به حقانیت ما پی‌ببرد.

امام جمعه زرندیه با اشاره به حضور رزمندگان اسلام در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل گفت: ملت ایران در 8 سال دفاع مقدس با ایثار و فداکاری جبهه‌های جنگ را اداره می‌کردند. این جنگ نابرابر به کشور ما تحمیل شده بود ولی ملت ایران با گذشت و فداکاری و با هدف حمایت از رهبری و حفظ استقلال کشور پس از 8 سال به پیروزی رسیدند.

وی افزود: عزت و سربلندی امروز کشوربه برکت خون همین شهداست و اگر حضور ملت و مشروعیت ولایت فقیه در این کشور نبود تا کنون کشور در راستای اهداف استعماری قرار گرفته بود.

حجت‌الاسلام باقری تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران دارای ویژگی‌هایی است که از جمله آن می‌توان به اسلامی بودن، مکتبی بودن و استقرار ولایت فقیه اشاره کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات