خودباوری ملت ایران بزرگترین دستاورد انقلاب اسلامی بود

امام جمعه زرندیه گفت: یکی از بزرگترین دستاوردهای انقلاب اسلامی خودباوری ملت ایران است که با اتکاء به این باور توانسته‌ایم در عرصه‌های مختلف به پیشرفت دست پیدا کنیم.
کد خبر: ۸۶۳۲۰۸۴
|
۱۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۹

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی، حجت‌الاسلام باقری در جمع حلقه‌های صالحین حوزه مقاومت بسیج حضرت والیعصر(عج) با اشاره به ایام الله دهه فجر و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران اظهار داشت: آنچه امروز به‌عنوان عزت و اقتدار از آن نام می‌بریم برگرفته از سلحشوری و جانفشانی ملت بزرگ ما در سال‌های انقلاب و مباره با طاغوتیان است.

وی افزود: حرکت تاثیرگذار ملت ایران در سال‌های مبارزاتی انقلاب اسلامی توانست مسیری از عزت را برای کشور ترسیم کند، امام خمینی(ره) با حرکت خود به تمامی آحاد ملت درسی از آزادی و ایستادگی را یاد داد و به طور قطع رمز اصلی و مهم پیروزی بر علیه رژیم طاغوتی همین مقاومت مردم بود.

امام جمعه زرندیه تصریح کرد: ملت ایران با جانفشانی خود همواره کشور را از وابستگی به دولت‌های غربی رهانیده و تعریف استقلال را به معنای حقیقی خود تعبیر کردند که تا به امروز نیز با قدرت بیش از گذشته ادامه دارد.

حجت‌الاسلام باقری با اشاره به حضور پر شور جوانان در دوره‌های مختلف مقابل دشمنان نظام اسلامی گفت: جوانان مبارز در پیروزی انقلاب اسلامی توانستند نقشی مهم و ارزنده را ایفا کنند که در شرایط امروزی نیز سطح توقع از قشر جوان جامعه افزون تر است.

وی افزود: امام خمینی(ره) روحیه استکبار‌ستیزی و تنفر از زورگویی را در دل مردم زنده کرد و همین امر سبب شکوفایی معنوی و مادی ایران اسلامی شد، اتکای حضرت امام‌خمینی(ره) به خدا باعث شد که هیچ اعتنایی به تهدیدات رژ یم طاغوت نکرده و فرمودند "شاه رفتنی" است.

امام جمعه زرندیه تصریح کرد: شهیدان انقلاب اسلامی راه را برای رسیدن به اهداف حضرت امام‌خمینی(ره) که همان استقلال و تشکیل نظام اسلامی است هموار ساختند و امروز وظیفه ما حفظ راه شهدای انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس است.

حجت‌الاسلام باقری ادامه داد: اگر امروز شهدای مدافع حرم در مقابل تکفیری‌ها و حامیان آن‌ها ایستاده‌اند به منظور حرکت در مسیر شهدا و حفظ ارمان‌ها و ارزش‌های انقلاب است.

وی افزود: هدیه بنیانگذار جمهوری اسلامی به ملت ایران، غرور ملی وعزت اسلامی است که شعار استقلال وآزادی را تحقق بخشید، امام راحل در بهمن ماه سال 1357 با توکل بر خدا وپشتوانه مردم توانست ملت ایران را برای همیشه از شر ظلم وستم رهایی بخشد.

حجت‌الاسلام باقری با اشاره به هدف امام خمینی(ره) بیان کرد: امام خمینی(ره) با هدف والای خود این سرزمین را به کشوری مستقل وآزاد مبدل کرد ومردم ایران را به آزادی و بیزاری از استبداد عادت داد.

امام جمعه زرندیه تصریح کرد: ایران اسلامی مدیون اندیشه‌های بلند امام وفداکاری شهدا وایثارگرانی است که از جان ومال خود در راه ارزش‌های الهی واسلامی گذشتند واستقلال و سربلندی ایران اسلامی را رقم زدند، انقلاب اسلامی به آسانی به دست نیامده و باید با مراقبت کامل این انقلاب را به‌طور سالم و با پیشرفت دینی به نسل‌های آینده تحویل دهیم.

وی افزود: یکی از برکات امروز کشور ما وجود رهبر فرزانه و مقام معظم رهبری است که پس از رحلت امام خمینی(ره) توانست کشور را با مدیریت یکپارچه و بینش صحیح خود هدایت کند، با گذشت چند دهه از پیروزی انقلاب اسلامی متاسفانه دشمن سعی دارد که با بروز فتنه‌های گوناگون همچنان در امور کشور دخالت کند که خوشبختانه با صیانت هدفمند رهبر انقلاب از رهنمودهای امام خمینی(ره) دشمن از آسیب‌رساندن بی ثمر مانده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار