معاون پارلمانی سازمان پدافند غیرعامل:

هاشمی با اظهارات خود آب در آسیاب دشمن می ریزد

معاون پارلمانی سازمان پدافند غیرعامل با بیان اینکه کدخدای جهان مانند یک فرد پیراز نفس افتاده است ، اما اظهارات برخی، تنفس مصنوعی به او است، گفت: آقای هاشمی با اظهارات خود آب به آسیاب دشمن می ریزد.
کد خبر: ۸۶۳۲۰۸۹
|
۱۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۰:۲۴
به گزارش خبرگزاری بسیج، حسن حمیدزاده معاون پارلمانی سازمان پدافندغیرعامل، امروز در نشست فعالان گفتمان انقلاب با اشاره به هجمه های صورت گرفته علیه شورای نگهبان گفت: آقای هاشمی به جای اینکه نگهبان قانون باشد شورای نگهبان را آماج حملات خود قرار می دهد.

وی افزود: اظهارات آقای هاشمی به صراحت به گونه ای که یادآور خاطرات تلخ سال 88 است و مردم را در انتخابات آینده تهدید می کند که اگر آنگونه که او می خواهد عمل نکنند ممکن است ناآرامی های منطقه به ایران هم سرایت کند!

معاون پارلمانی سازمان پدافند غیرعامل خطاب به رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به اینکه کسانی در کشور، زمانی رییس جمهور بودند ولی به دلیل زاویه گرفتن با ولایت گرفتار چه سرنوشتی شدند، تصریح کرد: زاویه گرفتن با ولایت باعث می شود این زبان و حنجره در اختیار دشمن قرار بگیرد و دشمن با زبان شما حرف می زند و حمله به شورای نگهبان با این لحن تند سریعا در رسانه های بیگانه منتشر شد.

حمیدزاده با بیان اینکه کدخدای جهان مانند یک فرد پیراز نفس افتاده است، اما اظهارات برخی تنفس مصنوعی به او است، گفت: آقای هاشمی با اظهارات خود آب به آسیاب دشمن می ریزد.

وی تصریح کرد: چرا برخی خواص از سازمان یافتگی برای انتخابات دم می زنند و قصد به چالش کشیدن شورای نگهبان را دارند.

پازل دشمن برای نفوذ در انتخابات

معاون پارلمانی سازمان پدافند غیرعامل در بخش دیگری از سخنرانی خود با اشاره به موضوع نفوذ بیان کرد: امام(ره) در این خصوص فرمودند: می دانیم که قدرت های بزرگ چپاول گر در میان جامعه ما افرادی به صورت های مختلف از اصولگرایان، رشنفکران، روحانی نمایان دارند که اگر مجال یابند از همه پرخطرتر و پرآسیب تر هستند.

حمیدزاده با اشاره به اینکه در گذشته نیز مجلس ششم مصداق نفوذ بود، تاکید کرد: نباید اجازه داد خاطرات مجلس در سال های 79 تا 83 تکرار شود.

وی با اشاره به اینکه یکی از تحلیلگران می گفت، آمریکایی ها مدت ها است به این باوررسیده اند که ایران را باید در تهران شکست داد، گفت: این اعتقاد آمریکایی ها از طرفی به معنای ناامیدی آن ها در مهار موفق ایران در منطقه است و می دانند اگر ایران نباشد درسوریه لبنان عراق فلسطین، نیجریه و هر جای دیگر اثری از انقلاب نخواهد بود و از طرف دیگر به معنای امید روزافزون آن ها به جریانی در داخل کشوراست که در این جریان افراد با خیابان های هتل های لندن و ژنو بسیار آشناتر از کوچه و پس کوچه های تهران هستند.

معاون پارلمانی سازمان پدافند غیرعامل تصریح کرد: اگر اطلاعاتی که انتخابات آینده برای آمریکا تولید می کند، آمریکا و هم پیمانان او را به این نتیجه برساند که ایران در مجموع ضعیف شده است و برجام محیط امنیت ملی کشور را آلوده کرده است، تازه بازی برای کسانی که به فشارهای بیشترعلیه ایران می اندیشند، آغاز شده است.

حمیدزاده از بین بردن وحدت و انسجام ملی و دو قطبی کردن فضای جامعه را از راهبردهای دشمن برای نفوذ در انتخابات برشمرد و گفت: آنها دوقطبی سازی و تسلیم در برابر آمریکا را دنبال می کنند چرا که امروز آمریکا بسیار به ایران نیاز دارد و هرجا ایران بر سر میز مذاکره نباشد آن را شکست خورده می بیند و آن را ترک می کند.

وی بیان کرد: اما اگر به جای اینکه ایران مهار شود، آمریکا را مهار کند و فضای انتخاباتی، منطقی و قانونی بماند، دستورانتخابات تحریف نشود و برخی گروه های سیاسی به خلق فضای دوقطبی در میان مردم نیندیشند،انتخابات از پازل دشمن خارج می شود.

معاون پارلمانی سازمان پدافند غیرعامل تاکید کرد: توجه به انتخابات چشمه اصلی تولید راهبرد آمریکا در مقابل ایران است و اینجاست که باید به مسئله نفوذ که رهبری تاکید دارند توجه کرد.

حمیدزاده گفت: اگرچه واکنش جامعه ایرانی به این اقدامات همواره بی اعتنایی بوده است ولی این مسئله چیزی از اینکه بازیگرانی که آشکارا هدف خود را به تسلیم کشاندن ایران در مقابل آمریکا می دانند، کم نمی کند.

وی با بیان اینکه ایران تسلیم شدنی نیست و دراوج اقتدار است، تصریح کرد: مردم در 7 اسفند حماسه ای دیگر خلق می کنند و مجلس به دست نااهلان نخواهد افتاد.

معاون پارلمانی سازمان پدافند غیرعامل با تاکید براینکه مجلس مرکز قدرت است و باید عصاره فضائل آن جا حضور پیدا کند، گفت: داشتن روحیه شهادت طلبی از ویژگی های نماینده مجلس است.

انقلاب اسلامی منشا تحولات گسترده در جهان

حمیدزاده در بخش دیگری از سخنرانی خود با بیان اینکه انقلاب اسلامی منشا تحولات عمیق و گسترده ای در جهان شده است، تصریح کرد: از اروپا وآمریکای لاتین تا شرق آسیا همه جا تحت تاثیر این انقلاب بزرگ است.

وی اظهار کرد: انقلاب اسلامی معادلات جهان را دگرگون ساخت و ابر قدرت ها را به نگرانی و وحشت انداخته است.

معاون پارلمانی سازمان پدافند غیرعامل افزود: امام خمینی(ره) شخصیتی بود که در وصف آن اذعان کردند که شرق را شگفت زده کرد، غرب را لرزاند، عرب را در تنگنا قرار داد و خود مسئله روز جهان شد.

وی تصریح کرد: همه عظمت و حقیقت وجود امام(ره) در خلوص ایشان و کار برای خدا بود و به اندازه ذره ای ناخالصی در وجود ایشان نبود.

معاون پارلمانی سازمان پدافند غیرعامل با بیان اینکه سه مولفه خلوص، رهبر و مردم در قیام ها نیاز است، افزود: انقلاب هایی که برای خدا نباشد و برخاسته از هوی و هوس وعقده باشد به جایی نمی رسد وانقلاب امام(ره) به این دلیل به نتیجه رسید که برای خدا و نه برخاسته از هوی و هوس بود.

حمیدزاده با اشاره به اینکه اگر انقلاب با فکر و برنامه نباشد به نتیجه نمی رسد و بر کاتی ندارد، اظهار کرد: امام (ره)همراه با انقلابیون بود.

وی خاطرنشان کرد: داشتن برنامه، مجری و رهبری آگاه و راه روشن سه مولفه مورد نیاز برای موفقیت است که این سه مورد در وجود امام(ره) بودند.
ارسال نظرات