خطیب جمعه ابرکوه گفت: ملت بزرگ ایران بی اثر بودن دسیسه های اردوگاه استکبارجهانی وتجلی امید به آینده و تضمین جاودانگی انقلاب خود را در راهپیمائی 22 بهمن نشان خواهند داد و بار دیگر خط قرمز بطلان بر تمام توطئه ها از جمله توطئه نفوذ خواهد کشید.
کد خبر: ۸۶۳۲۱۰۰
|
۱۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۷:۲۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از ابرکوه؛ حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم حسینی امام جمعه شهرستان در خطبه های نماز جمعه این روز(16 بهمن) شمن تبریک دهه فجر اظهار کرد: دهه فجر خجسته ایامی که یاد آور اوج فداکاری ملت قهرمان ایران درسال 57 دربرابر رژیم تا بُن دندان مسلح شاه می باشد که به راستی این ملت به دنبال سخن قاطع امام خود که فرمود: شاه باید برود وفریاد خود را علیه شاه و اربابانش کوبنده تر کرد؛ سرانجام در 22 بهمن جنود رحمانی بر لشکریان ابلیس پیروز شد ودهه فجرمقطع رهائی ملت ایران گردید.

حجت الاسلام حسینی افزود: سی وهفت بهار را از این پیروزی پشت سر گذاشتیم و توطئه های رنگارنگ دشمن را درتهاجم نظامی و اقتصادی وسیاسی وفرهنگی با قدرت دفع و دشمن را درجبهه تقابل مأیوس کردیم. امّا او مزوّرانه سعی دارد ازجبهه تقابل به ترفند تعامل، جهت نفوذ دربدنه نظام و فرو پاشی آن روی آورد!

امام جمعه ابرکوه پیام دشمن به ملت ایران را رها کردن انقلاب اسلامی عنوان کرد و افزود: دشمن درصدد است اینگونه القاء کند که اگر می خواهید با هم کنار بیائیم و در کنار هم زندگی کنیم باید انقلاب رارها کنید و به فرموده مقام معظم رهبری هدف راهبردی دشمن از بین بردن عناصر ماندگاری انقلاب است.

وی تصریح کرد: دشمنان شرقی و غربی برای رسیدن به این هدف و دراین سه دهه ازانقلاب تمام تلاش خود را اعم از جنگ تحمیلی، محاصره اقتصادی، تحریم های گسترده به کار گرفت تا انقلاب نماند امّا زهی خیال باطل زیرا اگرعزم جزم وراسخ این ملت انقلابی درتبعیت از فرامین مقام معظم رهبری نبود، اگریاوران انقلاب وخانواده های شهدا و ولایتمداران نبودند؛ اگرفریاد مرگ بر آمریکا نبود! جمهوری اسلامی این چنین درجهان قدرت ونفوذ را نداشت.

خطیب جمعه ابرکوه حضور مردم را در صحنه های انتخابات و راهپیمایی امسال پرشورتر عنوان کرد و افزود: ملت فهیم و بصیر ایران، رمز ماندگاری انقلاب اسلامی خود را در22 بهمن و در 7 اسفند به رُخ دنیا خواهد کشید و پیام خود را به آمریکا و مزدورانش مخابره خواهد کرد که همچنان ازما عصبانی باش و ازاین عصبانیت بمیر.

تجلی انقلاب اسلامی در خط مقدم سوریه و پیروزی های پی در پی

حسینی به تجاوزهای آشکار مثلث شوم غربی، عربی و عبری برای درهم شکستن خط جبهه مقاومت اسلامی اشاره کرد و گفت: دشمنان دنیا را با تشکیل گروه های تروریستی، سلفی و تکفیری را بسیج کرده و به جان کشورهای اسلامی مانند سوریه انداختند اما قدرت انقلاب اسلامی ایران درخط مقدم سوریه تجلی یافت و دشمن جهانی را این چنین زمینگیر و ناکام کرده که پی درپی، اجلاس ژنو و غیر ژنو می گیرند و بی نتیجه و شکست خورده متفرق می شوند.

امام جمعه ابرکوه افزود: ملت بزرگ و انقلابی ایران بی اثر بودن دسیسه های آمریکا و اردوگاه استکبارجهانی وتجلی امید به آینده وتضمین جاودانگی انقلاب خود را در راهپیمائی 22 بهمن نشان خواهند داد و بار دیگر خط قرمز بطلان بر تمام توطئه ها از جمله توطئه نفوذ خواهد کشید.

حجت الاسلام حسینی گفت: ملت مجاهد اسلامی ایران که درظل رهبری های الهی مقام معظم رهبری جهانیان را متحیر وانگشت به دندان کرده درحالی حلول سی و هشتمین بهار پیروزی را به نظاره می نشیند که سالی سرنوشت ساز را با انتخابات حساس درپیش رو سپری خواهد کرد و آرزوی نفوذ لیبرالی ها و سازشکاران و دلبستگان به آمریکا در مجلس شورای اسلامی ومجلس خبرگان رهبری، را به دلشان خواهد نشاند.

انتخابات 7 اسفند برگ برنده ملت در برابر دشمنان خواهد بود

امام جمعه ابرکوه با تاکید بر اهمیت انتخابات 7 اسفند ماه بیان کرد: انتخابات پرشور وپرپیام 7 اسفند که به دنبال خلق حماسه 22 بهمن خواهد بود، به لطف خدا برگ برنده درعرصه های سیاسی وجهانی را به دست ملت خواهد داد که ماندگاری انقلاب اسلامی خود را با مشارکت حداکثری در پای صندوق های رأی وگزینش نمایندگانی ولایتمدار ومتدین، کاردان، با تجربه، دشمن آمریکا و نفوذ ناپذیر را به مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری خواهند فرستاد.

فضای حاکم بر شورای عالی امنیت ملی باید انقلابی باشد

خطیب جمعه ابرکوه در بخش دیگری از سخنان خود به دیدار هفته گذشته دبیر و کارشناسان دبیر خانه شورای عالی امنیت ملی با مقام معظم رهبری اشاره کرده و گفت: دراین دیدار رهبر انقلاب فرمودند که اگراین شورا بخواهد درست تصمیم بگیرد باید فضایش صد در صد انقلابی وحزب اللهی باشد.

وی افزود: رهبر انقلاب هفت شاخصه را به عنوان خطوط اصلی ازمردم داری، حفظ استقلال کشور، تدین، استکبارستیزی را به عنوان خطوط اصلی انقلاب به دبیر و اعضای شورای عالی امنیت ملی متذکر شدند که این بیان بر تمامی قوای سه گانه ما نیز حاکم است و باید تمامی مسئولان برخطوط اصلی انقلاب ماندگار باشند.

امام جمعه ابرکوه با دعوت از آحاد مردم جهت حضوری پرشور و حماسی در راهپیمایی روز پنجشنبه 22 بهمن بیان کرد: پیروزی انقلاب زلزله سیاسی درجهان ایجاد کرد و پس از سرنگونی رژیم ستم شاهی درکشور، تمام معادلات قدرت های شرق و غرب به هم ریخت و هیمنه کاذب قدرت های بزرگ خصوصاً آمریکا درهم شکسته شد و نظامی ارزشی برپایه مردم سالاری دینی به عنوان جمهوریت و ماهیت اسلامی بنیانگذاری شد.

وی افزود: ازعموم مردم استان وشهرستان پیشاپیش دعوت می کنم درمراسم باشکوه و دشمن کوب راهپیمائی 22 بهمن همزمان با سراسر کشور به صورتی گسترده و فعال شرکت کنند و با این حضور معنادار خود دوستان انقلاب را درجهان مژده دهند و مایه یأس وسرشکستگی دشمنان و بد خواهان ملت وانقلاب را به لطف خد ا فراهم سازند.


ارسال نظرات