مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عجب شیر:
خبرگزاری بسیج: مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عجب شیر در سخنرانی پيش از خطبه های نماز جمعه اين شهرستان با اشاره به اینکه امام خمینی(ره) ملت را از ذلت و ظلمت به عزت و سعادت و روشنایی رساند، گفت: انقلاب برگرفته از نهضت عاشورا و مکتب و قیام امام حسین(ع) و اهل بیت(ع)است.
کد خبر: ۸۶۳۲۱۱۹
|
۱۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۷:۴۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، حجت الاسلام رحیم علی طالعی تاکید کرد: انقلاب اسلامی يعنی انقلابی كه ماهيت اسلامی و راه اسلامی و هدف‏ اسلامی دارد و با اسلام رحمانی که مطرح می شود تفاوت اساسی دارد.

وي افزود: کسانی که اسلام رحمانی را مطرح می کنند نه انقلاب را شناخته اند و نه از اسلام شناخت کافی دارند و تفکر اسلام رحمانی که برخي افراد مطرح می کنند ربطی به اسلام ناب محمدی(ص) ندارد.

حجت الاسلام طالعی ادامه داد: گستره انقلاب اسلامی ایران جهانیست ودامنه انقلاب اسلامی ایران دامنه حق و باطل است.

وی خاطر نشان کرد: در طول این سی هفت سال علیرغم همه تهدیدها و تحریم ها و توطئه های خارجی و فتنه های داخلی، نظام جمهوری اسلامی ایران همواره توانسته است پستی و بلندی های ناشی از فتنه و فتنه گران را با صلابت و سربلندی طی کند.

حجت الاسلام طالعی رحیم علی با مطرح كردن عبرت گیری از قضیه عاشورا، تصريح كرد: ما دیگر نمی گذاریم حادثه کربلا تکرار شود و مولایمان را به قتلگاه ببرند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عجب شیر در پایان سخنان خود، بصیرت، هوشیاری و ایستادگی ملت در برابر نظام سلطه جهانی، حمایت از جبهه مقاومت در عراق، لبنان، سوریه، یمن و اقتصاد مقاومتی در داخل را از جمله راهبردهای اساسی و کلیدی انقلاب اسلامی برشمرد.

وي خاطر نشان کرد: انقلاب اسلامی ایران حامی و پناهگاه مظلومان جهان وپرچمدار ظلم ستیزی و مقابله با نظام سلطه و استکبار در جامعه جهانی است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها