رد صلاحیت افراد در شورای نگهبان هیچ ارتباطی به جناح و احزاب ندارد

خبرگزاري بسيج: امام جمعه عجب شير با اشاره به رد صلاحيت برخي شركت كنندگان، گفت: اعضای شورای نگهبان را رهبر فرزانه انقلاب تعیین می کنند و رد صلاحیت افراد در شورای نگهبان هیچ ارتباطی به جناح و احزاب ندارد.
کد خبر: ۸۶۳۲۱۲۶
|
۱۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۷:۵۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، حجت الاسلام محمود شربیانی نفوذ در مجلس شورای اسلامی و خبرگان و ایجاد تشنج را از برنامه های امریکا و دشمنان برای انتخابات هفت اسفند دانست و افزود: دشمنان در صدد پایه ریزی فتنه دیگری هستند و باید مردم ایران با هوشیاری تمام و اطاعت از فرامین رهبری این توطئه ها را نقش بر آب کنند.

وي با اشاره به اینکه در 22 بهمن، همه رسانه ها چشمشان به حضور ملت ایران در راهپیمایی است، خاطرنشان كرد: در این میان برخي رسانه ها با شروع شیطنت هایی وانتشار اخباری مبنی بر آشتی ایران با امریکا، تلاش دارند تا نسل تازه انقلاب را از حضور در این راهپیمایی باز دارند، که این کار غلط است.

حجت الاسلام شربیانی با بیان اینکه دشمنی امریکا با ایران پایان ناپذیر است، تصريح كرد: امسال مردم همیشه در صحنه ایران با حضور پر شکوه خود در راهپیمایی 22 بهمن و با صدای رسا «شعار مرگ بر امریکا» را سر خواهند داد.

امام جمعه عجب شیربا بیان اینکه 22 بهمن امسال از هر سال دیگر متفاوت است، اظهار کرد: رسانه ها و دشمنان انقلاب امسال شاهد خواهند بود که توافق هسته ای هیچ تاثیر درآرمان های انقلاب اسلامی ندارد و مردم ایران تا آخر در راه خود مسمم وپایدار هستند.

وی با بیان اینکه حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن نشانگر قدرت انقلاب اسلامی است، اظهار داشت: 22 بهمن روز بزرگ و سرنوشت سازی است به خصوص در سال جاری که در آستانه انتخابات اسفندماه قرار داریم.

حجت الاسلام محمود شربیانی با اشاره به تحولات منطقه و با بیان اینکه پیشروی های ارتش سوریه در مناطق محاصره شده از همه جهات دستاورد بزرگی است، خاطر نشان كرد: این رفع محاصره مرهون زحمات پاسداران سپاه قدس است .

وي افزود: داعش با نقشه های شوم خود تلاش داشت با به راه انداختن جنگ روانی، پيش روي كند ولی شیعیان حیدری توانستند با مقاومت چهار ساله آن ها را شکست دهند.

وي با انتقاد از سفر اخیر دولت به کشور های اروپایی، گفت: برخي از امکانات که در کشور نیست باید از کشور های دیگر وارد شود ولی دولت ایران در این سفر خود با خرید کالا های بی کیفیت و گران خارجی نسبت به مشابه ایرانی خود نشان داد که هیچ برنامه ای ندارد و این خلاف اقتصاد مقاومتی است.
امام جمعه عجب شیر از عدم نظارت بر کالا در بازار این شهرستان هم انتقاد كرد و اظهار داشت: چرا باید قیمت تمام شده با قیمت مصرف کننده اینقدر اختلاف داشته باشد، دستگاههای نظارتی باید دست دلال ها را از بازار قطع کنند و نگذارند تولید کننده و مصرف کننده مورد ضرر قرار گیرند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار