ابو شهیدین معلمی:

کار شورای نگهبان ادای امانت در حق مردم و خداست

باید همه به قانون پایبند بود و ثبت‌نام کنندگانی که عدم احراز صلاحیت‌ آنها اعلام شد، بدانند 12 هزار نفر در انتخابات شرکت کردند که در مدت دو ماه شورای نگهبان باید با دقت آنها را شناسایی می‌کرد، تا در آینده مردم به دلیل مشکلاتی از صلاحیت آنها گله‌مند نشوند.
کد خبر: ۸۶۳۲۱۳۵
|
۱۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، امام جمعه قائم‌شهر با اشاره به اینکه کسانی که نوه امام راحل را به شرکت در انتخابات تشویق کرده‌اند، باید وی را به شرکت در امتحان خبرگان رهبری نیز تشویق می‌کردند، گفت: افراد ناسازگاری‌های خود را به بهانه بیت امام انجام ندهند.
 آیت‌الله علی معلمی در نماز جمعه این شهرستان درباره سالروز شکل‌گیری مجمع تشخیص نظام جمهوری اسلامی، اظهار کرد: امام راحل(ره) به انگیزه داوری میان مصوبات مجلس شورای اسلامی که توسط شورای نگهبان براساس مصلحت کشور نمی‌دانست، مجمع تشخیص مصلحت نظام را تشکیل دادند.

وی افزود: با حضور مجمع تشخیص مصلحت نظام، دیگر شورای نگهبان متهم نمی‌شود که مانع مصوبات مجلس شورای اسلامی است، همچنین تصمیمات مجلس شورای اسلامی نیز بر خلاف مصلحت نظام صادر نمی‌شود.

نماینده مردم استان مازندران در مجلس خبرگان رهبری، با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی با حضور مردم شکوفا شد، بیان کرد: امام راحل(ره) و مردم با دستان غیبی توانستند در مقابل استکبار مبارزه کنند، تا نظام شاهنشاهی را از بین ببرند و جهموری اسلامی شکل گیرد.

وی با تاکید بر اینکه امسال در 22 بهمن سالروز پیدایش انقلاب اسلامی حضور با شکوهی خواهیم داشت، افزود: همه در کنار هم، در راه‌پیمایی با شکوه انقلاب اسلامی حضور ارزشمندی خواهیم داشت.

خطیب جمعه قائم‌شهر درباره رد صلاحیت و احراز صلاحیت در انتخابات، تصریح کرد:

معلمی با بیان اینکه در این ایام توقع است افرادی که بر حسب سوابق خدمتی که دارند، بهتر عمل کنند، افزود: در فتنه 88 اعلام شد، شخص مورد نظر رای نیاورد مردم به خیابان‌ها خواهند آمد.

امام جمعه شهرستان قائم‌شهر، بیان کرد: اکنون که انتخابات در پیش است، اعلام می‌کنند؛ اگر شخص مورد نظر صلاحیت پیدا نکند، شرارت می‌شود؛ که این موارد نباید بیان شود.

وی با اشاره به اینکه در انتخابات خبرگان رهبری، مصوبه‌ای اعلام شده که ثبت‌نام کنندگان باید در امتحان شرکت کنند، اضافه کرد: کسی که در انتخابات خبرگان رهبری شرکت می‌کند، به آنها اعلام می‌شود؛ تا در امتحان خبرگان رهبری شرکت کنند.

معلمی متذکر شد: شورای نگهبان براساس قانون رای صادر می‌کند و نباید این اعضای متعهد به قانون را براساس حدس و گمان به صدور تصمیمات خطی و جناحی محکوم کرد.

وی با اشاره به اینکه کسانی که نوه امام راحل را به شرکت در انتخابات تشویق کرده‌اند، باید وی را به شرکت در امتحان خبرگان رهبری نیز تشویق می‌کردند، بیان کرد: افراد ناسازگاری‌های خود را به بهانه بیت امام انجام ندهند.

امام جمعه قائم‌شهر با بیان اینکه اظهار مردم برای پیدایش انقلاب درد و سختی‌های بسیاری کشیده‌اند و فرزندان خود را نثار این نظام کرده‌اند، در پایان گفت: سازش با استکبار به معنای وداع با امام راحل، شهدا و برگشت به وابستگی‌های گذشته است.



ارسال نظرات
پر بیننده ها