امام جمعه بروجن گفت: زمانی که انقلاب اسلامی به پیروزی رسید عوامل پیروزی انقلاب برای کسانی که تفکر دینی نداشتند و ندارند قابل هضم نیست زیرا آنها با مادیات به دنبال عوال پیروزی انقلاب هستند .
کد خبر: ۸۶۳۲۲۰۰
|
۱۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت الاسلام سعادت فر ایمان به غیبت ، اهل اقامه نمازبودن و ایمان به امام زمان(عجل الله تعالی فرجه شریف) را از ویژگی افراد منتظر دانست و اظهار کرد: انتظار یک فعالیت و کارکرد است همانطور زمانی که انسان منتظر وقت نماز است آماده می شود و مقدمات نماز را فراهم می کند.

وی با بیان اینکه انتظار به معنای دست روی دست گذاشتن نیست تصریح کرد: کسی که درس می خواند و منظر امام زمان(عجل الله تعالی فرجه شریف) است درس خواندنش رنگ و بوی امام زمان (عجل الله تعالی فرجه شریف) می گیرد.

امام جمعه بروجن با اشاره به اینکه انتظار یک تغییر بنیادی در زندگانی انسان ایجاد می‌کند خاطرنشان کرد: امام زمان امروز دنبال منتظرانی واقعی است نه منتظران شعاری.

سعادت‌فر به حدیثی از امام رضا(علیه السلام) اشاره کرد و افزود: امام رضا(علی السلام) می‌فرمایند، امام زمان(عجل الله تعالی فرجه شریف) کسی است که روزی خواهد آمد و ندایی از آسمان بلند می شود و به گوش اهل زمین میرسد که مهدی فاطمه(سلام الله علیها) در کنار خانه خداوند منتظر یاران خود می باشد.

وی با بیان اینکه خوش به حال آن خانواده های شهدایی که آن روز با عکس شهدای خود به استقبال حضرت میروند گفت: اگر امروز شیعه در جهان عزیز است به برکت دعای امام زمان(عجل الله تعالی فرجه شریف) است.

امام جمعه بروجن با بیان اینکه 38 سال از پیروزی انقلاب اسلامی می گذرد اظهار کرد: انقلاب اسلامی در جهان می درخشد و ان شاءالله پرچم این انقلاب با دستان رهبر معظم انقلاب به امام زمان (عجل الله تعالی فرجه شریف) داده می شود.

سعادت‎فر بیان کرد: انقلاب های زیادی در جهان انجام شدند ولی موفق نشدند؛ امام برای پرپایی این انقلاب دو کار را خواست و اجرایی کرد که می‌توان فرار شاه و برپایی حکومت اسلامی اشاره کرد.

وی افزود: بعد از پیروزی انقلاب سرویس های شرق به بررسی انقلاب اسلامی پرداختند و سه دلیل را برای پیروزی این انقلاب معرفی کردند که می‌توان به انقلاب ایران اگر پیروز شد به برکت در س گرفتن از نهضت عاشورا و حضور در مجالس عزای اهل بیت بوده است، وحدت و یکپارچگی مردم، رکن ولایت فقیه در نظام اسلامی اشاره کرد.

امام جمعه بروجن خاطرنشان کرد: دشمنان برای مبارزه با ولایت فقیه سه توطئه را ارائه دادند که توطئه جدایی دین از سیاست یکی از این توطئه ها است و زمانی که به مبارزه با با استکبار پیش می آید می گویند آموزه های دینی عامل پیشرفت ما نمی شود دین از سیاست را جدا نمی دانیم ولی حکومت دینی از ولایت فقیه جداست و این را در مرحله عمل همه را زیر سوال می برند.

سعادت‌فر افزود: ما قائل به این هستیم که حکومت و سیاست یکی است و ولایت فقیه را هم قبول داریم ولی در شیوه اجرایی رهبری را زیر سوال می برند.

وی این‌ مسائل و فتنه ها را همان نفوذی دانست و بیان کرد: مقام معظم رهبری (مدظله العالی) تاکید دارند که مردم ما باید آن‌ها را بشناسند و جلو این نفوذ را بگیرند.

گفتنی است پایوران سپاه ناحیه بروجن با لباس مقدس سپاه به مناسبت دهه مبارک فجر در نماز جمعه حاضر شدند.


ارسال نظرات