خبرهای داغ:
رئیس بسیج هنرمندان استان قزوین گفت: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، بسترهای لازم برای تولید آثار هنری فاخر با ایجاد همکاری تمامی شاخه‌های هنری، در استان قزوین فراهم است.
کد خبر: ۸۶۳۲۲۱۲
|
۱۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، محمد امیری‌مقدم شامگاه چهارشنبه در آیین اختتامیه دومین جشنواره موسیقی، سرودهای حماسی و انقلابی که در سالن اجتماعات کتابخانه امام خمینی(ره( برگزار شد،  ضمن تبریک ایام دهه مبارک فجر، اظهار داشت:  این جشنواره با هدف شناسایی استعدادهای جدید و خلاق در بین هنرمندان در روز چهاردهم بهمن ماه در استان قزوین برگزار شد.

وی عنوان کرد: جشنواره موسیقی، سرودهای حماسی و انقلابی در بسیج هنرمندان استان قزوین در قالب همبستگی و انسجام اسلامی، وحدت اسلامی در قزوین برگزار شد.

امیری‌مقدم با بیان اینکه جشنواره موسیقی،  سرودهای حماسی و انقلابی بسیج هنرمندان استان قزوین با هدف گسترش ایده‌های نو در رویکرد سرود، موسیقی و ترانه در قزوین برگزار شد، اظهار داشت: این جشنواره  در راستای ایجاد بسترهای  لازم برای همکاری با دیگر شاخه‌های هنر  در استان قزوین برگزار شد.

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان قزوین با اشاره به اینکه ایجاد بستر مناسب سبب ارتقاء و گسترش سطح مهارت گروه‌های هنری سرود بسیج  و موسیقی در استان قزوین می‌شود، بیان کرد: همراهی و کمک به فرآیند تولیدات فاخر هنری در زمینه موسیقی نیز از  دیگر اهداف برگزاری جشنواره سرودهای حماسی و انقلابی بسیج  در این استان است.

وی با اشاره به اینکه 25 اثر هنری در بخش سرود 25 اثر هنری نیز در بخش موسیقی از مهرماه امسال به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است، خاطرنشان‌کرد: در این میان سه اثر برگزیده و از سه اثر نیز توسط داوران تقدیر شد.

امیری‌مقدم افزود:  این جشنواره در راستای گرامیداشت دو هزار شهید هنرمند کشور و 56 شهید هنرمند استان قزوین برگزار شد.

در پایان این مراسم از پیشکسوتان عرصه سرود و موسیقی، خانواده معزز شهدای هنرمند تقدیر و تجلیل شد.

 

1001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها