خبرهای داغ:
بسيج: امام جمعه موقت اصفهان در خطبه های نماز جمعه اصفهان اين هفته اظهارداشت: شورای نگهبان نقش موثر و خاصی در انتخابات ها دارد که به دلیل این جایگاه باید از این نهاد حراست شود. شورای نگهبان نباید تخریب شود زیرا که جایگاه حساسی دارد و اگر کسانی نسبت به عدم احراز صلاحیت و رد صلاحیت های ایراد و اعتراضی دارد اعتراضات خود را اعلام کند تا اینکه با بررسی مجدد نسبت به این موضوع و شکایت آن ها اظهار نظر شود.
کد خبر: ۸۶۳۲۲۴۶
|
۱۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۹

به گزارش امام جمعه موقت اصفهان در خطبه های نماز جمعه اصفهان اين هفته اظهارداشت: شورای نگهبان نقش موثر و خاصی در انتخابات ها دارد که به دلیل این جایگاه باید از این نهاد حراست شود. شورای نگهبان نباید تخریب شود زیرا که جایگاه حساسی دارد و اگر کسانی نسبت به عدم احراز صلاحیت و رد صلاحیت های ایراد و اعتراضی دارد اعتراضات خود را اعلام کند تا اینکه با بررسی مجدد نسبت به این موضوع و شکایت آن ها اظهار نظر شود.

وي ادامه داد:‌ شورای نگهبان و هیئت اجرایی نظارت دقیق بر تمامی مراحل انتخابات داشته باشند و نسبت به حق الناس دقت کنند و مردم نیز اعتراضات خود را نسبت به عملکرد مجریان و برگزار کنندگان انتخابات به مراجع رسمی اعلام کنند.

آیت الله سید ابوالحسن مهدوی،  با اشاره به نقش همکاری مردم در برگزاری انتخابات، تصریح کرد: دشمنان از انتخابات های کشور ما فرصت طلبی می کنند که تفرقه و دشمنی در کشور ایجاد کنند و از این جهت باید نسبت به گفتار و عملکرد خود دقت داشته باشیم که فرصت سازی برای دشمن انجام نشود.

وي ادامه داد: دشمن با ایجاد تفرقه بین مردم و مسئولان و ایجاد فضای دو قطبی اهداف خود را برای رسیدن به اهدافش دنبال می کند تا اینکه با چنین بستری به اهداف خود برسد و شیرینی انتخابات را برای مردم تلخ کند.

آیت الله سید ابوالحسن مهدوی بيان داشت: بیعت نیروی هوایی ارتش با امام در 19 بهمن نظام استکبار را تضعیف کرد و مانع از پیشرفت آن ها شد.

عضو مجلس خبرگان رهبری در بخشی از خطبه ها نیز به راهپیمایی 22 بهمن اشاره کرد و اظهارداشت: روز 22 بهمن فرصتی برای مشت زدن به دهان دشمن و افزودن بر اقتدار کشور است و نقطه عطفی برای نمایش مردم سالاری دینی و دشمنی با استکبار جهانی است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها