خبرهای داغ:
رئیس شورای هیئات مذهبی استان سمنان خبر داد؛

برگزاری ۲2 گفتمان دینی با موضوع «انقلاب اسلامی » در شهرستان شاهرود

رئیس شورای هیئات مذهبی استان سمنان از برگزاری ۲2 گفتمان دینی ویژه دهه فجر با موضوع «انقلاب اسلامی»در شهرستان شاهرود خبر داد.
کد خبر: ۸۶۳۲۲۵۵
|
۱۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۱
محمد ابراهیمی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با اشاره به برگزاری ۲2 گفتمان دینی ویژه دهه فجر با موضوع«انقلاب اسلامی » در اظهار کرد: به منظور آشنایی هرچه بیشتر مردم با چگونگی پیروزی انقلاب اسلامی و اهداف تشکیل آن این گفتمان ها در سطح مدارس و هیاتهای مذهبی برگزار می‌شود.

وی افزود: گفتمان دینی می تواند بهترین راهکار برای اثر گذاری فرهنگی در سطح جامعه باشد البته به شرط آنکه این گفتمان ها با حضور اساتید مجرب و با آموزش به شیوه نوین در این زمینه برگزار شود.

مدیر موسسه قرآنی بین الحرمین خاطر نشان کرد: هدف اصلی و اساسی ادیان الهی، رشد و تکامل بشر بر مبنای توحید، از طریق دعوت به مبارزه با کفر و شرک و الحاد بوده است. قدرتهای استکباری جهان برای چپاول دسترنج توده های محروم، نغمه « جدایی دین از سیاست » را مطرح کردند و با این توطئه توانستند بر جنبه های فکری ، فرهنگی ، دینی و ملی جوامع اسلامی استیلا یافته ، منابع مادی و ذخایر زیر زمینی آنها را به غارت ببرند و عجز و یاس را بر جوامع اسلامی حاکم گردانند.

وی بیان کرد: پیروزی انقلاب اسلامی در ایران بر چنین عقیده و نغمه ای خط بطلان کشید و نهضت اسلام را تبدیل به پدیدهای منسجم و جهانی نمود و اینک وظیفه ماست که با نشر ارزشهای انقلاب اسلامی تکلیف خود را انجام دهیم.

ابراهیمی افزود: بسیاری از جوانان شناخت کاملی از انقلاب اسلامی و اهداف شکل گیری و تاریخچه آن ندارند و این موضوع می تواند با برگزاری گفتمان دینی اثر گذار میسر می‌شود و در این زمینه باید با بهره گیری از راهکار مناسب اجرای این گفتمان ها را در جامعه توسعه داد.

لازم بذکر است گفتمان دینی انقلاب اسلامی توسط موسسه فرهنگی قرآن و عترت بین الحرمین شاهرود و با همکاری اداره کل تبلیغات اسلامی استان سمنان و اداره آموزش و پرورش شهرستان شاهرود و در 22 مدرسه و بمدت 50 ساعت کارگاه آموزشی و 50 ساعت جلسه پرسش و پاسخ پیرامون انقلاب اسلامی برگزار گردید که به برکت دهه فجر انقلاب اسلامی با استقبال خوبی از سوی دانش آموزان و مخاطبین روبرو گردید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها