مراسم عطرافشانی گلزار شهدا که با حضور مسئولین فرماندهان نظامی و انتظامی مدیران ادارات، خانواده معظم شهدا و همچنین مردم شهیدپرور سبزوار همزمان با دهه مبارک فجر برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۳۲۲۸۰
|
۱۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، در این مراسم حجت‌الاسلام وحید در سخنانی بابیان اینکه آنچه باید امروز انجام دهیم غبارروبی از دل‌های خودمان است تصریح کرد: در این فضا که آکنده از عطر شهیدان است باید بکوشیم تا دین خود را به انقلاب و شهدا ادا کنیم.

این استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به اینکه خون‌های زیادی برای به ثمر نشستن انقلاب نثار شده است خاطرنشان کرد: قدردانی از خون شهدا نه‌تنها زبانی که باید در رفتار ما نیز بروز داشته باشد.

وی با اشاره به انتخابات پیش رو و اهمیت برگزاری هرچه باشکوه‌تر آن تصریح کرد: شرکت در انتخابات وظیفه‌ای است شرعی که بر دوش ملت گذاشته‌شده است.

حجت‌الاسلام وحید با اشاره تعداد زیاد نامزدهای انتخابات در این دوره بیان کرد: انسان قبل از تصمیم گرفتن برای نامزدی در انتخابات باید خود دقت کنند که در صورت انتخاب شدن آیا صلاحیت این پست را دارا هستند؟

وی اهمیت بالای انتخابات مجلس خبرگان را در وظیفه خطیر آن‌ها عنوان کرد و بیان داشت: مجلسی که درنهایت وظیفه انتخاب رهبری را بر دوش دارد باید بسیار دقیق بوده و افرادی به آن راه پیدا کنند که صلاحیت آن‌ها توسط فقها تأیید شده باشد.


ارسال نظرات
پر بیننده ها