خبرهای داغ:
سرلشکر جعفری در تشییع 6 شهید مدافع حرم:

تهدیدات اصلی از مرزهای ایران دور شده است/ ارتش های مسلح توان مقابله با مقاومت اسلامی را ندارند

فرمانده کل سپاه گفت: شهیدان با آمادگی برای جانفشانی، خون تازه ای در مقاومت اسلامی جاری کردند و باعث پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی شدند.
کد خبر: ۸۶۳۲۲۹۳
|
۱۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز در مراسم تشییع سردار شهید قاجاریان و 5 شهید مدافع حرم در ستاد فرماندهی نیروی زمینی سپاه اظهار داشت: ماجرای شهادت و شهید و داوطلب بودن برای تقدیم جان در راه اسلام و انقلاب اسلامی ماجرای طولانی است اما نکته مهم این است که در هر مقطع انقلاب، شهیدان با آمادگی برای جانفشانی، خون تازه ای در مقاومت اسلامی جاری کردند و باعث پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی شدند.

وی با بیان اینکه دفاع از انقلاب در دفاع مقدس باعث استمرار این حرکت در منطقه شد، تصریح کرد: در داخل نیز با جانفشانی‌های صورت گرفته، امنیت بی نظیری در کشور حاکم است و مرزها از امنیت پایدار و بالایی برخوردارند.

سرلشکر جعفری گفت: البته تهدیدات زیادی نیز داشتیم که برخی به وقوع پیوست و برخی نه، مانند حمله آمریکا به کشورهای اطراف ایران و اردو زدن در نزدیکی ما در دهه 80 اما همین آمادگی ها برای جانفشانی و دفاع توسط نیروهای مسلح بویژه سپاه اجازه نداد این امر به وقوع بپیوندد
فرمانده کل سپاه با بیان اینکه وارد فاز جدیدی از تهدیدات شده‌ایم، افزود: تهدیدات اصلی از مرزهای ما دور شده که دلیل آن نیز گسترش مقاومت اسلامی بود.

وی ادامه داد: جنگهای لبنان و فلسطین نشان داد که ارتش های تا بن دندان مسلح در برابر مقاومت اسلامی کارایی ندارد و آنچه دشمنان قسم خورده انقلاب به آن رسیده اند این است که نمی‌توانند بطور مستقیم با حرکت مقاومت اسلامی مردم در منطقه مقابله کنند.

سرلشکر جعفری گفت: تا انقلاب اسلامی هست، با تهدید و توطئه از سوی دشمنان مواجهیم اما با لطف خدا مکر آنها به خودشان بازمی‌گردد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار